کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۷۴۵۵
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی| ‌معمای ‌سریال نوروزی شبکه یک

روزنامه هفت صبح | پیگیران اخبار تلویزیون احتمالا با این خبر مواجه شده‌اند که گفته می‌شود شانس فصل سوم زیر‌خاکی برای قرار گرفتن در کنداکتور نوروز ۱۴۰۱ شبکه یک بیش از دیگر رقباست. پایتخت ۷ و نون. خ ۴ رقبای زیرخاکی ۳ هستند. حالا بیایید شرایط تولید هر کدام را بررسی کنیم. سیروس مقدم این روزها مشغول ساخت سریال خانگی جزیره است و بعد از فراغت، فرصت کافی برای رساندن پایتخت به آنتن نوروزی ندارد.

از سوی دیگر خبرهایی درباره اختلاف درون گروهی این سریال به گوش می‌رسد که اگر به‌زودی رفع نشود، کار تولید را پیچیده‌تر می‌کند. چندی پیش نوشتیم سعید آقاخانی شرط ساخت فصل جدید نون. خ را تسویه‌حساب از فصل قبل کرده. آن زمان که گزارش را نوشتیم هنوز با او تسویه نشده بود و نمی‌دانیم آیا این اتفاق حالا رخ داده است یا خیر. اگر بله که آقاخانی باید آرام‌آرام وارد پیش تولید شود تا سریال به آنتن نوروز برسد. اگر کار به هر دلیلی دچار تاخیر شود، شانس زیرخاکی ۳ برای نوروز بیشتر است. این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی:‌ با توجه به نفوذ تهیه کننده «نون خ» و پروپاگاندایی که حول و حوش این سریال وجود دارد، گزینه اول شبکه یک «نون خ ۴» است. این سریال هر زمانی کلید بخورد ، کنداکتور نوروز را به آن می‌دهند. درصورتیکه شرایط تولید «نون خ» مهیا نشود، آنتن به «زیرخاکی ۳» می‌رسد اما در شرایط برابر ترجیح تلویزیون پخش «نون خ ۴» است.

‌احمد رنجبر: ‌‌از شانس بلند شبکه یک است که سه سریال برای نوروز در اختیار دارد. حتی اگر نون. خ و پایتخت نرسند، زیرخاکی هم می‌تواند برای نخستین بار در باکس طلایی نوروز پخش شود و مخاطب خود را دوچندان کند. شخصا دوست دارم نوروز ۱۴۰۱ نون. خ ۴ را تماشا کنم.

مرجان فاطمی: ‌درست است به لحاظ منطقی، برای آماده‌سازی سریال نوروزی، عوامل باید از همین حالا شروع به کار کنند اما تجربه ثابت کرده بسیاری از سریال‌های نوروزی اواسط پاییز کلید خورده‌اند و بالاخره تا نوروز آماده شده‌اند. به همین دلیل هم فعلا نمی‌شود زیاد درباره سریال نوروزی شبکه یک‌ اظهارنظر کرد.

کدخبر: ۴۰۷۴۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر