کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۰۰۹
تاریخ خبر:

تماشای این فیلم‌ها را ‌‌فردا از دست ندهید

روزنامه هفت صبح | شبکه سه قرار است برای اولین‌بار فیلم هندی «حلاحل» را روی آنتن ببرد؛ فیلمی جنایی به کارگردانی راندپ جیها که در ۹۷ دقیقه تولید شده. داستان فیلم درباره یک دختر دانشجوی رشته پزشکی به‌نام آرچاناست که به قتل می‌رسد و گزارش پزشکی بر خودکشی او دلالت دارد. اما پدر دختر که پزشک است، به اشتباه بودن گزارش پی می‌برد. او متوجه می‌شود که دست‌اندرکاران دانشگاه و پلیس محلی نیز در این قتل مشکوک دست دارند. هیچ‌کس با او همکاری نمی‌کند، مگر پلیس جوانی به‌نام یوسف که خود اهل رشوه گرفتن است. تنها سرنخ، پسر دانشجویی است که آشیش نام دارد و هیچ‌کس از محل اختفای او آگاه نیست و…

حلاحل/ جمعه/ ساعت ۱۴:۳۰‌/ شبکه سه
کارگردان: راندپ جیها
بازیگران: بارون سوبتی، ساچین خدکار، سنیا بانسال و آرچیت شارما
محصول: هند/ ۲۰۲۰
رتبه در سایت imdb: 7.1 از ۱۰

ماجراهای ناگوار/ جمعه/ ساعت ۱۹/ شبکه نمایش
کارگردان: برد سیلبرلینگ
فیلمنامه: رابرت گوردن
بازیگران: جیم کری، امیلی براونینگ، جود لا، مریل استریپ، داستین هافمن
محصول: آمریکا/ ۲۰۰۴
رتبه در سایت imdb: 6.8 از ۱۰

«ماجراهای ناگوار» یک کمدی سیاه است که براساس سه کتاب اول داستان‌ بدبیاری‌ها به قلم لمونی اسنیکت ساخته شده. ماجرای فیلم از این قرار است که سه فرزند کم‌سن‌وسال یک خانواده ثروتمند بعد از آتش‌سوزی بزرگ و عمدی، پدر و مادرشان را از دست می‌دهند و حالا مجبورند از قیم‌شان کنت آلاف اطاعت کنند. طبق قانون تا زمانی‌که بچه‌ها به سن قانونی نرسیده‌اند حق تصرف در اموالشان را ندارند. اولاف بازیگری سبک‌سر است و رفتار نادرستی با بچه‌ها دارد و از آنها بیگاری می‌کشد. او به شیوه‌های مختلف سعی می‌کند ثروت بچه‌ها را به چنگ بیاورد و… فیلم فانتزی جذابی است که البته چندان با استقبال روبه‌رو نشده.

بروکلین بی‌مادر/ جمعه/ ساعت ۲۳/ شبکه نمایش
کارگردان: ادوارد نورتون
فیلمنامه: ادوارد نورتون
بازیگران: ادوارد نورتون، بروس ویلیس، گوگو امبتا-را، بابی کاناوله
محصول: آمریکا/ ۲۰۱۹
رتبه در سایت imdb: 6.8

این فیلم براساس رمانی با همین نام و به قلم جاناتان لزم ساخته شده ‌است و ادوارد نورتون که او را با آثار مشهوری همچون «‌تاریخ مجهول آمریکا» و «باشگاه مشت‌زنی» به‌خاطر می‌آوریم، بازیگر نقش اصلی فیلم است. داستان فیلم از این قرار است که لیونل، یک کارگاه خصوصی مبتلا به سندرم توره است. این سندروم باعث ایجاد تیک عصبی در افراد می‌شود. زمانی که تنها دوست واقعی و رئیس او به‌نام فرانک کشته می‌شود، او تصمیم می‌گیرد به راز قتل او پی ببرد اما خیلی زود متوجه می‌شود که نه فقط با یک قاتل بلکه با یک سیستم فاسد و مافیایی طرف است.

کدخبر: ۴۱۶۰۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر