کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۴۱۶۶
تاریخ خبر:

تتلو و دی‌دی تی‌وی جا زدند!

روزنامه هفت صبح | شبکه‌ ماهواره‌ای دی‌دی تی‌وی پس از ۹ ماه فعالیت تعطیل شد؛ شبکه‌ای که به طور مستقیم از منابع حاصل از سایت‌های شرط‌بندی تغذیه می‌کرد و دفتر اصلی آن در استانبول واقع شده بود. گردانندگان این شبکه اعلام کردند که شبکه و برنامه آرتیست‌شو را با بودجه شخصی چند جوان مدیریت می‌کردند، اما به دلیل تهمت‌ها و ناملایمتی‌ها، با قلبی شکسته و دلسرد تصمیم به تعطیلی گرفتند.

دی‌دی تی‌وی در همین مدت کوتاه فعالیت واسطه جذب بعضی چهره‌ها و سلبریتی‌های داخلی به گردش مالی مسموم سایت‌های شرط‌بندی بود، از جمله آیتک‌ جاویدنژاد، بازیگر سریال همگناه که به این شبکه پیوسته بود و پیش از او هم صدف طاهریان را جذب کردند. تعطیلی این شبکه را می‌توانیم در امتداد ماجرای دستگیری و استرداد میلاد حاتمی هم ارزیابی کنیم.

میلاد حاتمی از سرشاخه‌های سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه بود که با انجام رفتار‌های هنجارشکنانه فالوئر جذب می‌کرد و پارسال توسط پلیس ترکیه بازداشت و اواخر اسفندماه به ایران تحویل داده شد. از آن زمان خیلی از همکاران سایت‌های شرط‌بندی احساس خطر کردند، از جمله ساسی مانکن که کنسرت‌های نوروزی‌اش در ارمنستان و کشورهای اطراف ایران را لغو کرد.

حالا علاوه‌بر تعطیلی دی‌دی تی‌وی، امیر تتلو و ساشا سبحانی هم اعلام کردند که دیگر قصد همکاری با سایت‌های شرط‌بندی را ندارند. سبحانی پیش از این در اسپانیا به جرم پولشویی و قاچاق انسان دستگیر شده بود و زمزمه‌های استرداد او به ایران هم مطرح شد. امیر تتلو هم که از نوروز ۹۹ همکاری با سایت‌های شرط‌بندی را شروع کرده بود، حالا گفته همکاری‌اش را متوقف می‌کند.

این دو نفر در کلاب‌هاوس حتی سعدالله و فرشید امیرشقاقی، سرشاخه‌های اصلی سایت‌های بت را هم تهدید به افشاگری کردند. امیر تتلو اعلام کرده آنها سهم او را از مشارکت در تبلیغ و مدیریت سایت شرط‌بندی پرداخت نکرده‌اند و جواب تماس‌های او را هم نمی‌دهند. او البته بلافاصله بعد از مطرح شدن این شایعه که از ترس دستگیری و استرداد تصمیم به تعطیلی سایت شرط‌بندی‌اش گرفته، گفت حاضر است با هر شخص دیگری به‌جز دکتر (سعدالله امیرشقاقی) و مونتیگو (فرشید امیرشقاقی) برای راه‌اندازی سایت بت همکاری کند.

تتلو پیش از این عنوان کرده بود کل پولی که از این راه عاید او شده، معادل اجاره خانه‌اش در استانبول است. این خواننده جنجالی به افراد مالباخته در سایت او وعده داده که یک بلیت کنسرت ۱۰۰ هزارتومانی هدیه خواهد داد! در صورتی که مبالغ به مراتب هنگفت‌تری در این سایت‌ها کلاهبرداری می‌شود، ضمن اینکه از اطلاعات بانکی و اسناد هویتی ثبت‌نام‌کنندگان هم سوءاستفاده می‌شود.

کدخبر: ۳۸۴۱۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر