کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۴۵۷۳
تاریخ خبر:

تایید حکم اعدام ‌زن و مرد‌ متاهل به جرم رابطه نامشروع

روزنامه هفت صبح | حاشیه‌های تایید حکم اعدام یک زن و مرد متاهل که با یکدیگر در ارتباط بودند به فضای مجازی هم کشیده شده و عده‌ای مخالف و موافق درباره آن نظر می‌دهند. از این رابطه یک فیلم نیز در اختیار دادگاه قرار گرفته تا ارتباط این دو نفر تایید شود. اما جزئیات این پرونده چیست؟ داستان به ۲۴ دی‌ماه سال گذشته بازمی‌گردد.

وقتی یک زن از شوهرش به جرم ارتباط با یک زن متاهل دیگر شکایت کرد. این زن به آگاهی رفته و در شکایت از همسرش اعلام کرد:
« مدتی بود به رابطه همسرم و یک زن جوان مشکوک شده بودم تا اینکه مدارکی به‌ دست آوردم که رابطه آنها برایم ثابت شد. این زن فیلم‌هایی را از شوهرش و زن جوان ارائه داد که حکایت از رابطه پنهانی آنها با یکدیگر داشت.» با این شکایت دستور جلب دو متهم صادر شد و آنها بازداشت شدند.

انکار رابطه از سوی مرد
مرد ۲۷ ساله وقتی با پرونده شکایت مواجه شد زیر بار نرفت و اقدام به انکار رابطه با یک زن متاهل کرد. تا این که زن ۳۳ ساله متاهل که با این مرد در ارتباط بود، حاضر به انکار نشد و اقرار کرد که با او رابطه داشته است. او گفت:« من شوهر دارم و سال ۹۲ ازدواج کردم و حالا پسری چهار‌ساله دارم. مدتی قبل با این مرد آشنا و به او علاقه‌مند شدم. من و او نیمه‌شب به خانه مجردی او رفته بودیم که ساعت هشت صبح از سوی مأموران دستگیر شدیم. من اشتباه کرده‌ام و پشیمان هستم و شوهرم از این ماجرا هیچ اطلاعی ندارد.»

شکایت پدر شوهر زن
اما این تمام ماجرا نبود. زن جوان فکر نمی‌کرد وقتی به رابطه‌اش اقرار و ابراز پشیمانی کند، باز هم پایش به پرونده‌ای باز می‌شود که در انتهایش حکم اعدام است! همسر مرد متاهل که این ماجرا را رو کرده بود از شکایتش صرف نظر کرد اما پدر شوهر زن ۳۳ ساله اعلام شکایت کرد. این پیرمرد برای این که جرم مرد جوان را اثبات کند از عروسش و مرد جوان شکایت کرد. با این شکایت گوشی‌های موبایل زن و مرد جوان مورد بازبینی قرار گرفت و رابطه پنهانی آنها تأیید شد.

اگرچه در‌این‌میان همسر مرد، از جرم شوهرش و زن متاهل گذشت و گفت: به‌ خاطر اختلاف‌های قدیمی شش ماه است که رابطه خوبی با همسرم ندارم. به‌همین‌خاطر از جرم او و این زن گذشت می‌کنم؛ اما پدر‌شوهر زن۳۳ ساله به اتهام زنای محصنه از این زن و مرد شکایت و برایشان تقاضای اشد مجازات را مطرح کرد. به‌این‌ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

حکم اعدام
اما در جلسه دادگاه، زن جوان هم منکر ارتباط با مرد متاهل شد و ادعا کرد با مرد فقط رابطه دوستانه داشته است. مرد ۲۷ ساله نیز اتهام زنای محصنه را گردن نگرفت؛ اما وقتی قضات دادگاه فیلمی که از رابطه آنها وجود داشت را نشان دادند، جرمش را پذیرفت و هر دو متهم به‌عنوان آخرین دفاع ابراز پشیمانی کردند.

در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده هر دو متهم را به‌ خاطر زنای محصنه به مرگ محکوم کردند، اما دو متهم به حکم صادره اعتراض کردند. به‌این‌ترتیب پرونده در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات عالی‌رتبه پس از بررسی پرونده با توجه به مستندات و فیلم‌های موجود حکم اعدام این زن و مرد را تأیید کردند.

کدخبر: ۴۲۴۵۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر