کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۱۸۶۲
تاریخ خبر:

تئاتر رؤیاها در تسخیر بانوی پیر

یوونتوس باز هم در خارج از خانه در یک رقابت اروپایی موفق عمل کرد و دست پر به خانه بازگشت.

یوونتوس در ادامه عملکرد خوب خود در بازی های خارج از خانه، با ارائه یک بازی حساب شده موفق شد منچستریونایتد را ۱-۰ در الدترافورد شکست دهد تا در پایان دور رفت مرحله گروهی، با ۹ امتیاز صدرنشین گروه هشتم باشد.

در شانزدهمین دقیقه، ارسال کریستیانو رونالدو از سمت راست و دفع ناقص اسمالینگ توپ را به دیبالا رساند و مهاجم آرژانتینی یوونتوس توپ را به گوشه دروازه دخیا فرستاد تا یوونتوس ۱-۰ از میزبان خود پیش افتد.

در بیست و یکمین دقیقه، یک دو رونالدو و کانسلو با ضربه تماشایی مدافع پرتغالی یوونتوس همراه شد که واکنش زیبای دخیا را به دنبال داشت. در بیست و نهمین دقیقه، کرنر ارسالی پیانیچ با ضربه سر بنتانکور از بالای دروازه منچستریونایتد به بیرون رفت. یوونتوس برتری مطلقی به حریف خود تا دقیقه ۳۰ نشان داد.

در سی و هفتمین دقیقه، ضربه آزاد رونالدو با واکنش دخیا دفع شد و ضربه ریباند ماتویدی نیز با واکنش مجدد دخیا دفع شد تا دروازه منچستریونایتد برای بار دوم باز نشود. در چهل و یکمین دقیقه، ضربه فنی دیبالا از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه نخست که بر اساس آمار یوونتوس ۷۰ به ۳۰، مالکیت بازی را در اختیار داشت با خلق ۱۰ موقعیت گل و زدن ۴ شوت در چارچوب، در مقابل ۱ شوت در چارچوب منچستری‌ها، با برتری ۱-۰ یوونتوس به پایان رسید.

در پنجاه و یکمین دقیقه باز هم یوونتوس بود که صاحب موقعیت شد، پاس در عرض کوادرادو با ضربه تماشایی رونالدو همراه شد که سوپرواکنش دخیا را به دنبال داشت و توپ راهی کرنر شد. نیمه دوم بیشتر کار در میانه میدان دنبال شد و اشتباهات متعدد از سوی بازیکنان یوونتوس مانع از بازیسازی صحیح در میانه زمین شد. منچستریونایتد هم نتوانست موقعیت جدی در دقایق ابتدایی نیمه دوم ایجاد کند.

در هفتاد و چهارمین دقیقه، ضربه پای چپ و فنی پوگبا روی اشتباه بازیکنان یوونتوس به تیر عمودی دروازه شزنی برخورد کرد و در ادامه با برخورد به سر شزنی به بیرون رفت، تا جدی ترین موقعیت یونایتد در هفتاد و پنجمین دقیقه رقم بخورد.

در هشتاد و پنجمین دقیقه ضربه لوکاکو از پشت محوطه با برخورد به مدافعان یوونتوس راهی کرنر شد. لئوناردو بونوچی در لحظات پایانی با شوتی از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما توپ او راهی به دروازه پیدا نکرد.

در لحظات پایانی وقت های معمول بازی، ضربه فنی مارسیال روی اشتباه بازیکنان یوونتوس با واکنش شزنی همراه شد تا دروازه یوونتوس بسته باقی بماند.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۲۳۱۸۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر