کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۱۷۰۸
تاریخ خبر:

بسته خبری | از سقوط سنگ روی کوهنوردان تا ادامه مذاکرات در وین

امروز یکشنبه ۱۶مرداد همزمان با برگزاری مراسم عزادارای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش در سراسر کشور، خبرهایی از وین، محل برگزاری مذارکرات برگشت به برجام شنیده می‌شود.

شماره یک | برخلاف برخی ادعاها درباره توقف مذاکرات در تاسوعا و عاشورا، رئیس تیم مذاکره ایران به محل برگزاری مذاکرات رفت. باقری در چهارمین روز گفتگوها، امروز با انریکه مورا، معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده گفت‌وگوها، رایزنی دوجانبه کرد. باقری ظهر تاسوعا برای ادامه مذاکرات احیای برجام به هتل کوبورگ رفت.م پیش از این مدیرمسئول رجانیوز صبح مدعی شده بود مطلع است که تیم علی باقری در روزهای تاسوعا و عاشورا مذاکره هسته‌ای نمی‌کنند.

میخاییل اولیانوف نماینده کشور روسیه در وین هم امروز درباره مذارکرات مصاحبه کرده: در مجموع چهار موضوع باقی‌مانده که برخی از آن‌ها شامل زیرمجموعه‌ای از مسائل هستند. [درباره فاصله مانده تا رسیدن به خط پایان] بگذارید منتظر بمانیم. من همواره به همکاران غربی‌ام می‌گویم صبر پیشه کنیم. کسی نمی‌داند دقیقا چند روز دیگر توافق امضاء می‌شود. بحث بر سر یک فاصله زمانی کوتاه است. امیداورم گفتگوها در کوتاه‌ترین زمان به پایان برسد اما افزود که هیچ تضمینی نسبت به نتیجه مذاکرات وجود ندارد. چون تا زمانی که همه‌چیز توافق نشود هیچ‌ چیز توافق نشده است.

شماره دو | حادثه انفجار شب گذشته در محله لبنان گچساران واقعه مهمی بوده؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتوهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید متاسفانه حال عمومی هر ۹ مصدوم حادثه که چهار نفر بزرگسال و پنج نفر کودک و نوزاد هستند، وخیم است.با توجه به سوختگی شدید و نیاز به اقدامات و درمان تخصصی برای این مصدومین، اقدامات لازم جهت انتقال مصدومین به مراکز درمانی سوختگی درحال انجام است.

شماره سه | لایک یک کامنت از سوی کریستیانو رونالدو در اینستاگرام باعث جنجال خبری رسانه‌های ترکیه شد. فردی در اینستاگرام کامنتی به اشتراک گذاشت و در آن خواستار پیوستن کریستیانو رونالدو به تیم گالاتاسرای ترکیه شد. بعد از چند دقیقه رونالدو این کامنت را لایک کرد که همین موضوع بازتاب زیادی در رسانه‌های ترکیه به همراه داشت. علی ناچی کوچوک، خبرنگار معتبر ترکیه‌ای از طریق حساب شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که اخیرا باشگاه گالاتاسرای با رونالدو تماس گرفته تا در مورد این انتقال گفت‌وگو کنند اما رونالدو در پاسخ گفته که من به تیمی نمی‌روم که در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد. گالاتاسرای پس از اینکه فصل گذشته در لیگ ترکیه در رده سیزدهم قرار گرفت، نتوانست به دوره بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. نیمکت‌نشینی رونالدو در اولین بازی فصل یونایتد به شایعات درباره آینده این بازیکن در اولترافورد دامن زده

شماره چهار | سقوط سنگ روی چادر کوهنوردان در دماوند، تا الان یک قربانی داشته اما مسئول کارگروه نجات فدراسیون کوهنوردی در همین ارتباط گفت: «فعلا کشته شدن یک نفر قطعی شده.هنوزاطلاعی ازاینکه چند نفردر چادربودند،نداریم.» فدراسیون کوهنوردی از کوهنوردان خواسته باتوجه به شرایط آب و هوا و ریزش سنگ درارتفاعات دماوند تاپایان مرداد به قله صعود نکنند. ویدئو مربوط به این واقعه را در همین خبر می‌توانید مشاهده کنید.

کدخبر: ۴۷۱۷۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر