کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۷۱۵۳
تاریخ خبر:

بانوی ۹۸ ساله مشهدی کرونا را شکست داد

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه مبارزه با کرونا گفت: با تلاش تیم‌های پزشکی بانوی ۹۸ ساله مشهدی که به کرونا مبتلا بود، توانست از بحران عبور کرده و کرونا را شکست دهد.

به گزارش مهر، به نقل از وب دا، شاپور بدیعی اظهار کرد: این بانوی سالمند که ۲۷ روز پیش به دلیل ابتلاء به ویروس کووید -۱۹ و شدت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) بستری شده بود با تلاش تیم‌های پزشکی و درمانی توانست از بحران بیماری عبور کرده و سلامتی خود را بازیابد.

سعیده حسن زاده، فرزند مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی ضمن قدردانی از اقدامات تیم درمانی مادرش، گفت: سلامت مادرم را مدیون لطف الهی و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کادر درمانی کرونایی‌ها هستم.

حسن‌زاده اظهار کرد: مادرم از اوایل اسفند ماه سال گذشته علائم مشکوک به کرونا را با تب و لرز شدید و درد در قفسه سینه، قلب و سر داشت که بلافاصله سی‌تی‌اسکن و آزمایش‌های لازم را گرفتیم که جواب آن‌ها با نظر پزشکان مثبت اعلام شد.

وی افزود: پس از مثبت بودن کووید ۱۹ مادرم، او را در تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال ۹۸ در بیمارستان امام رضا (ع) بستری شد و به مدت ۲۷ روز در این مرکز درمانی بستری بود.

فرزند مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی ادامه داد: مادرم سابقه بیماری کلیه داشته، اما کرونا خوشبختانه توانست بهبودی خود را بازیابد و من و تک‌تک اعضای خانواده‌ام سلامت او را مدیون لطف الهی و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کادر درمانی کرونایی‌ها هستیم.

حسن‌زاده ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات بی‌پایان از کادر درمانی، تصریح کرد: از تلاش مدافعان سلامت در امر درمان تمامی بیماران کرونایی به‌خصوص مادرم تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم و عاقبت بخیری تمامی آنان را از ای رد منان مسئلت می‌نمایم.

وی تأکید کرد: من و اعضای خانواده‌ام همواره به توصیه مسئولان در مورد در خانه ماندن گوش کردیم و از اول اسفند ماه سال گذشته که ویروس کرونا در کشور وارد شد تا این لحظه که بیش از ۴۰ روز از آن زمان سپری شده، از خانه بیرون نیامدیم و تنها مورد خروجمان از منزل برای پیگیری موارد درمانی مادرمان بوده است.

فرزند مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی خطاب به عموم مردم، گفت: از مردم می‌خواهم که به توصیه‌های مسئولان ستاد مبارزه با کرونا گوش کنند و در خانه بمانند تا کادر درمانی کرونایی‌ها دغدغه‌ای در جهت اضافه‌شدن تعداد این نوع بیماران نداشته باشند و تمرکزشان فقط معطوف درمان بیماران فعلی باشد.

کدخبر: ۳۱۷۱۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر