کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۰۶۷۶
تاریخ خبر:

اوج پختگی آقاخانی

روزنامه هفت صبح| در اوج پختگی است و حالا می‌داند چطور یک «نقش» را به بهترین شکل جان دهد. برای سعید آقاخانی مهم نیست فیلم و سریالی که بازی می‌کند کمدی است یا جدی. او در سال ۹۳ برای فیلم تلخ «خداحافظی طولانی» سیمرغ گرفت و آنجا بود که همگان متفق‌القول شدند که سعیدآقاخانی فقط یک استعداد طنز نیست.

او مدتی از فیلم و سریال‌های کمدی فاصله گرفت اما دو سال پیش بار دیگر پذیرفت یک نقش کمدی بازی کند. فصل اول «نون. خ» به‌واسطه بازی آقاخانی دیده شد و عنوان یک سریال موفق کمدی را به‌دست آورد. بعد از آن آقاخانی تصمیم گرفت سری دوم آن را بسازد که پخش آن از ابتدای هفته شروع شده است.

این بار هم برگ برنده سریال بازی خود سعید آقاخانی در نقش نورالدین خانزاده است. او می‌داند چطور با نحوه بیان دیالوگ و نیز زبان بدن بیننده را به قهقهه وادارد؛‌بدون آن که رفتار و بیانش گل درشت باشد. «نون. خ» سریالی متوسط است که با بازی آقاخانی تبدیل به اثری درخشان شده.

این سریال در هفته اول کم سر و صدا نداشت که تازه‌ترین آن شوخی با مدل اعطای سیمرغ‌های جشنواره فجر است.آقاخانی موقع کارگردانی حواسش بوده که این شوخی در اجرا، از قاب بیرون نزند … «خون شد»که اکران شود بهتر می‌توان پی برد که آقاخانی در کجای بازیگری ایستاده‌؛‌او نقش یک آدم انتقامجو را طوری بازی می‌کند که به‌سختی می‌توان باور کرد این همان بازیگری است که قبل از آن کمدی «رحمان ۱۴۰۰» را بازی کرده.

کدخبر: ۳۲۰۶۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر