کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۷۸۴۶
تاریخ خبر:

اعلام پرطرفدارترین شهرهای ترکیه طبق سفر ایرانی ها

گزارش آگهی | کشور ترکیه با جاذبه‌ های زیبای تاریخی اش، سواحل ‌های رویایی و شهرهای درهم آمیخته مدرن و سنتی یک مقصد عالی برای شما مسافران عزیز است. در سفر با تور ترکیه از مکان ‌های تاریخی این کشور گرفته تا سواحل دلنواز دریای اژه، به قدری گزینه های جذاب و هیجان انگیزی در اختیار شماست که هر کدام از شما را برای یکبار دیدن از این کشور ترغیب می کند. خوب بی شک استانبول پر طرفدارترین شهر در تور ترکیه در میان گردشگران به خصوص مسافران ایرانی است اما دیگر شهرهای ترکیه هم هر کدام زیبایی و جاذبه‌ های منحصر به فرد خودشان را دارند. برای شما علاقه مندانی که در حال برنامه‌ ریزی برای سفر به چند شهر ترکیه هستید، بهترین شهرهای ترکیه را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

اما قبل از معرفی بهترین مقاصد ترکیه باید بگوییم که فصل پاییز آغاز شده و سفر به شهرهای ترکیه همانند هر ساله به یکی از گزینه های اصلی مسافران ایرانی بدل شده است. برای کسانی که تاکنون به شهرهای ترکیه سفر نکرده اند، یکی از اصلی ترین و مهمترین سوالات این است که کدام شهر برای ما مناسب تر است؟ در اصل مقایسه بین شهرها موضوع اصلی بحث ماست؛ در ادامه همراهمان باشید.

تور استانبول، پرطرفدارترین شهر توریستی ترکیه

از حق نگذریم، استانبول با اختلاف و اقتدار زیباترین و پرطرفدارترین شهر ترکیه نامیده می شود. این شهر جذاب و دوست داشتنی با تنگه ای که آن را به دو بخش تقسیم کرده، هم در قاره اروپا قرار گرفته و هم در قاره آسیا جای خوش کرده است! جاذبه های دیدنی استانبول به قدری متنوع و شگفت انگیزند که بعید است بتوانید این شهر را در یک تور استانبول چند روزه تمام کنید. استانبول با معماری زیبا و شگفت انگیزش و قرارگیری تنگه ای در میان آن به یک شهر توریستی و محبوب تبدیل کرده است و در سال های اخیر بیشترین میزبانی را از گردشگران و توریست های خارجی را داشته است. تقریبا همه گردشگران در تور استانبول حتما از تنگه بسفر و پل بسفر دیدن می‌ کنند چرا که زیباترین جاذبه این شهر بزرگ است. از دلایل دیگری که تور مسافرتی استانبول از محبوبیت زیادی برخوردار بوده این است که در مقایسه با تورهای دیگر خارجی ارزانتر برایتان تمام می ‌شود؛ به ویژه تور لحظه آخری استانبول که قیمت پایین تری نسبت به تورهای سیستمی دارد و خوشبختانه پرواز استانبول از شهرهای مختلف ایران در ساعات مختلف شبانه روز با ایرلاین های ایرانی و خارجی برگزار می گردد و مسیر پروازی ایران ترکیه و بالعکس از جمله مسیرهای پروازی پرتردد به حساب می آید.

بنابراین استانبول تلفیقی از سنت و مدرنیته است و در عین حال که شهری تاریخی بشمار می رود و با داشتن جاذبه‌ های مدرن و هیجان انگیز در کنار طبیعت زیبایی که دارد توجه همه گردشگران را به خود جلب کرده است. در ادامه شای برایتان مهم باشد که بدانید قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی همچون تاریخ سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌ های هتل و انتخاب ایرلاین مورد نظرتان بستگی دارد و برای مشاهده قیمت روز تور استانبول تنها کافیست که مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور استانبول مجموعه مسافرتی سلام پرواز جستجو کنید. سپس بعد از جستجو فهرستی از آخرین قیمت تورهای استانبول بر اساس هتل ‌های موجود برای اقامت به شما نشان داده می ‌شود که این امکان برایتان مهیاست که متناسب با نیاز خود، بهترین تور با بهترین هتل ‌های استانبول را انتخاب کنید.

سلام پرواز ۳

سلام پرواز ۳

تور آنتالیا، هیجان انگیزترین شهر ساحلی ترکیه

آنتالیا از شهرهای ساحلی و توریستی واقع در مدیترانه و جنوب غرب ترکیه می باشد که رد سال های اخیر و ساخت هتل های لوکس و یوآل بی نظیرش توانسته در صدر انتخاب مسافران از سراسر دنیا قرار بگیرد. این شهر که از شمال با شهر بوردور و اسپارتا، از شمال شرق با قونیه، از جنوب با دریای مدیترانه، از شرق با شهرهای کارامان و مرسین، از غرب با شهر مولا و از جنوب غرب با شهر کمر محاصره شده با وجود داشتن سواحل زیبا و درخشان، طبیعت بکر و شگفت انگیزش و همچنین تلفیق سنت و مدرنیته باعث شهرت و محبوبیت این مقصد گردشگری در میان گردشگران دنیا شده است. علاوه بر این‌ ها، درختان نخل زیبا که در سرتاسر بلوارهای آنتالیا خودنمایی می کنند، بافت قدیمی شهر آنتالیا با خیابان‌ ها و کوچه‌ های پر پیچ و خم، اسکله و لنگرگاه‌ های آنتالیا با کشتی ‌های جذاب و بامزه اش و خانه‌ های قدیمی به ویژه قلعه ایچی آنتالیا همه این شگفتی ها باعث شده که توجه گردشگران و توریست های خارجی به آن دوچندان شود.

اما قبل از رزرو تور آنتالیا باید توجه داشته باشید که پروازهای رفت و برگشت آنتالیا یک هفته‌ ای هستند؛ یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می ‌روند چهارشنبه هفته بعدش بر می ‌گردند. پس دقت بفرمایید که مدت اقامت در تورهای آنتالیا فقط ۶ یا ۷ روز است؛ نه کمتر، نه بیشتر! بنابراین شما تور آنتالیا را چه با پروازهای ایرانی، چه با پروازهای خارجی بگیرید باید یک هفته در آنتالیا اقامت داشته باشید.

در ضمن لازم است بدانید که برای خرید تور هوایی آنتالیا چه پرواز ایرانی انتخاب کنید چه خارجی؛ نسبت به این موضوع باید آگاهی داشته باشید که شما اگر بخواهید با ایرلاین داخلی به آنتالیا سفر کنید در فرودگاه این شهر نمی نشینید بلکه یا باید به فرودگاه دنیزلی و یا اسپارتا بروید که به این شکل هرچند امکان دارد هزینه تور آنتالیا کمی ارزان تر برای شما تمام شود اما از هرکدام از دو فرودگاه ذکر شده حداقل ۳ الی ۴ ساعت باید به صورت زمینی طی کنید تا به هتل مورد نظرتان برسید. اما اگر پرواز خارجی مثل ترکیش را خریداری کنید که عالی! درسته که هزینه هایتان کمی بیشتر می شود، اما بدون دردسر و سختی به آنتالیا میرسید.

سلام پرواز ۲

سلام پرواز ۲

در ادامه توجه داشته باشید که برای عاشقان پاییز و همچنین مسافرانی که همچنان دوست دارند بتوانند به راحتی از سواحل در یک هوای نسبتا گرم لذت ببرند و نیز فرصت این را داشته باشند تا در بهترین هتل های آنتالیا اقامت داشته باشند مهرماه بهترین ماه و تور آنتالیا مهر بهترین پیشنهاد برای این دسته از عزیزان می باشد. در آخر لازم است بدانید که آژانس مسافرتی سلام پرواز سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی در ایران فعالیت دارد که توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی ترکیه را به گردشگران و علاقه مندان خود در پکیج های متنوعی ارائه کند و همچنین این آژانس با سابقه درخشانی که در زمینه گردشگری دارد همواره در تلاش بوده تا بتواند انواع تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول و آنتالیا را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به تمامی مراجعه کنندگان خود ارائه نماید.

شما عزیزان در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه سلام پرواز با شماره تلفن ۲۲۲۲۱۵۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید و در خصوص تور مورد علاقه خود به به مقصد این ۲ شهر توریستی و پرطرفدار ترکیه سوالی دارید بپرسید تا با خیال راحت بهترین انتخاب را به خود هدیه دهید.

کدخبر: ۴۱۷۸۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1591597440

    شما چرا آنقدر از ترکیه تعریف میکنید.