کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۹۷۶۲
تاریخ خبر:

اسپانسر الهلال: عبا را دوباره برای مسی آماده کنید!

به گزارش "ورزش سه"، اکانت توییتری "تطبیق المطار"، اپلیکیشن فرودگاه و شریک رسمی باشگاه الهلال در یک توییت که طرحی از لیونل مسی در تصویر همراه با آن منتشر شده بود، نوشت: "حي الله ولدنا". یعنی خدا پسرمان را زنده نگه دارد!
در این توییت عکسی از سایه مسی با شماره 10 ضمیمه شده که دستانش را به سمت آسمان بلند کرده است؛ همان شکلی که او هنگام گلزنی جشن می‌گرفت.
این اسپانسر در آوریل 2022 قرارداد مشارکتی برای گردشگری و سفر با باشگاه الهلال امضا کرد که به مدت یک فصل و نیم ادامه خواهد داشت.

به گزارش «البیان» به نقل از روزنامه عربستانی الیوم، مسی قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد و پس از پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد.
این روزنامه تاکید کرد که تصمیم مسی برای انتقال به لیگ عربستان پس از هو شدن توسط هواداران پاری سن ژرمن در جریان مسابقه اخیر در لیگ فرانسه صورت گرفته است.
اعتراض هواداران پاری سن ژرمن علیه مسی به دلیل افت نتایج و خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا و همچنین تاخیر او در تمدید قرارداد با این تیم فرانسوی بود.
این روزنامه افزود که مسی پیش از عقد قرارداد سه ساله با الهلال، بین گزینه انتقال به یکی از باشگاه های الهلال یا الاتحاد قرار داشت.

روزنامه فرانسوی L'Equipe پیشتر اعلام کرد که عدم توافق مسی برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن، سناریوی جدایی او از این تیم در پایان فصل جاری را تایید می کند.

کدخبر: ۵۰۹۷۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    مگه جنه بره زیر عبا؟!