کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۳۶۳۳
تاریخ خبر:

ادعای تلخ آزار و اذیت دختر ۹ ساله در آسانسور

روزنامه هفت صبح | جوان سابقه‌دار این بار به اتهام آزار و اذیت دختربچه‌ای بازداشت و روانه بازداشتگاه شد. تحقیقات قضایی در این پرونده همچنان در جریان است.
هفته گذشته بود که مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از حضور یک سارق در آپارتمانی واقع در محله پیروزی خبر داد. سریعا بعد از اعلام این خبر ماموران پلیس در محل حضور یافتند و تحقیقات اولیه خود را در این رابطه کلید زدند. یکی از همسایه‌ها که اولین نفر این مرد را هنگام پیاده شدن از آسانسور دیده بود، گفت: در خانه نشسته بودم که سر و صدای دختر همسایه را شنیدم. سریعا از خانه به راهرو آمدم و با مردی روبه‌رو شدم که با دختربچه همسایه درگیر بود.

همسایه‌ها را خبر کردم و با همکاری یکدیگر جلوی فرار این مرد را گرفتیم. احتمال می‌دهیم که او برای سرقت کردن از خانه وارد آپارتمان شده است که به همین دلیل سریعا با پلیس تماس گرفتیم تا او را تحویل مراجع قانونی برای انجام تحقیقات بدهیم. در ادامه متهم جوان بازداشت و به دادسرای ویژه سرقت تهران فرستاده شد که با تحقیقات قضایی مشخص شد متهم سارق نبوده و برای آزار و اذیت دختربچه ۹ ساله وارد آسانسور ساختمان شده بود.

ابتدای امر فیلم‌های دوربین مداربسته به دست آمده از منزل تحت بررسی قرار گرفتند و در حالی که متهم شدیدا منکر این ماجرا بود قرار شد فیلم‌های دوربین مداربسته آسانسور نیز تحت بررسی قرار بگیرند و از آنجایی که دوربین‌های مداربسته آسانسور خراب بودند هیچ مدرکی علیه متهم به دست نیامد تااینکه با بررسی سوابق او مشخص شد از این فرد در پرونده‌ای دیگر به اتهام آدمربایی و آزار و اذیت در دادسرای امور جنایی تهران شکایت شده است.

فیلم‌های دوربین مداربسته نصب شده در محوطه آپارتمان نشان می‌داد که متهم کنار دختربچه و برادرش مدت زمانی را می‌ایستد و همان موقعی که این دختربچه و برادرش قصد رفتن به داخل آپارتمان را دارند وارد آنجا می‌شود و آنها را تا دم در آسانسور همراهی می‌کند اما بعد از آن دیگر فیلمی موجود نبود که با توجه به این موضوع و سابقه متهم در دادسرای امور جنایی تهران،‌ قاضی شهریاری در جریان موضوع قرار گرفت و در ادامه با نظر دکتر شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران متهم بازداشت و برای انجام تحقیقات قضایی با تشکیل پرونده در اختیار بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

متهم همچنان منکر ماجرا بود تااینکه با نظر بازپرس احسان زمانی ابتدا اظهارات دختربچه ۹ ساله اخذ شد و این دختر با تایید موضوع آزار و اذیت از سوی متهم در حالی که اشک پهنای صورتش را گرفته بود، گفت: در کوچه در حال بازی با برادرم بودم. او دو سال دارد و داخل کالسکه‌اش بود. برای اینکه بتوانم او را داخل ساختمان ببرم و با آسانسور به واحد خودمان بروم مجبور شدم از این آقا کمک بگیرم. او تا دم آسانسور کمکم کرد و بعد از آن به پیشنهاد خودش قرار شد مرا کمک کند تا برادرم را از آسانسور پیاده کنم.

وقتی داخل آسانسور شد و من دکمه آسانسور را زدم در بسته شد و این آقا یکدفعه به من حمله کرد و مرا آزار و اذیت داد. هنوز هم نمی‌توانم آن صحنه‌ها را فراموش کنم. من تقلا می‌کردم که فرار کنم اما او اجازه نمی‌داد و زمانی که در آسانسور باز شد مرا رها کرد و همین که من خواستم از آسانسور پیاده شوم جلوی مرا را گرفت و می‌خواست در آسانسور را ببندد. من مقاومت می‌کردم اما او همچنان به من اجازه پیاده شدن از آسانسور را نمی‌داد تااینکه بالاخره بعد از دقیقه‌ای همسایه‌ها سر رسیدند و او را گرفتند.

متهم که دیگر چاره‌ای جز اعتراف نداشت و در برابر معصومیت و مظلومیت دختربچه زبان‌اش قفل شده بود به یکباره سکوت‌اش را در برابر قاضی زمانی شکست و گفت: من دزد نیستم و وقتی دختربچه را به همراه برادرش در کوچه خلوت دیدم که در حال بازی کردن بودند وسوسه‌ای به جانم افتاد. کمی ایستادم و به او که خیلی زیبا بود و لباس‌های زیبایی بر تن‌اش بود نگاه کردم. نمی‌دانستم باید چطور جلوی خودم را بگیرم و همین که دیدم او به همراه برادرش وارد ساختمان شدند قبل از اینکه در بسته شود من هم وارد ساختمان شدم.

بعد از آن دختربچه و برادرش وارد آسانسور شدند و من هم به آنها کمک کردم که داخل آسانسور شوند و خودم هم سوار آن شدم تا همراه دختربچه به بالا بروم. دکمه آسانسور را دختربچه زد و وقتی که در آسانسور بسته شد دیگر نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و او را در برابر برادر خردسال‌اش آزار و اذیت کردم. وسوسه مرا فرا گرفته بود و باور نمی‌کردم که به این زودی دستگیر شوم. در انتها این متهم با صدور قرار قانونی در اختیار ماموران اداره آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان پرونده جریان دارد.

کدخبر: ۲۷۳۶۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر