کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۳۶۶۳
تاریخ خبر:

آیا پرنس هری و شاهزاده ویلیام آشتی می‌کنند؟

روزنامه هفت صبح، مهسا مژدهی | یک: بعد از آنکه مگان مارکل رو به روی مجری مشهور، اوپرا وینفری نشست و خاندان سلطنتی بریتانیا را متهم به نژادپرستی کرد و کاخ را به هم ریخت، حالا به نظر می‌رسد که از در آشتی در آمده.مگان مارکل همسر آمریکایی پرنس هری، این روزها احتمالا آخرین ماه‌های بارداری‌اش را طی می‌کند و نمی‌تواند دوش به دوش همسرش در مراسم فیلیپ در روز شنبه شرکت کند.

او مدت‌هاست که به لندن سفر نکرده و آخرین باری که در کنار خانواده همسرش قرار گرفت، ویلیام و همسرش کیت و همچنین هری آنچنان تحت فشار وضعیت پیش آمده بودند که حتی در مقابل عکاس‌ها هم حفظ ظاهر نمی‌کردند. از آن به بعد و به ویژه بعد از آن مصاحبه علیه باکینگهام جلوی چشم میلیون‌ها بیننده در سراسر جهان، اوضاع بدتر شده است.

* دو: بنا به گزارش‌ها هری قرار نیست لباس نظامی خود را در مراسم بدرقه پدربزرگش به تن کند.این درحالیست که کوچک‌ترین پسر چارلز ۱۰سال را در ارتش خدمت کرده و بسیاری منع شدن او از پوشیدن لباس را اعلام جنگ علیه خانواده کوچک هری می‌دانند. اما به تازگی دیلی میل در گزارشی نوشته که مگان در پی استفاده از فرصت مرگ فیلیپ برای آشتی با خانواده سلطنتی است.

یک منبع ناشناس که مدعی شده یک دوست نزدیک مگان مارکل است، به نشریه دیلی میل انگلیس گفته در پی مرگ شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه انگلیس مگان مارکل (همسر شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس) به دنبال آشتی با خانواده شوهرش است.یک منبع به این رسانه گفته که مگان مارکل می‌گوید:

در طول این زمان‌ها که خانواده باید در کنار هم جمع شوند، اختلافات باید کنار گذاشته شود و همه یکپارچه شوند. او گفت: مگان مارکل می‌گوید این چیزی است که شاهزاده فیلیپ می‌خواهد. او همچنین گفت مگان مارکل می‌خواهد تا خانواده سلطنتی انگلیس را پس از اختلافاتی که بین آن‌ها در پی مصاحبه جنجالی با اپرا وینفری مطرح شد، ببخشد.

سه: هر چند مگان معتقد است که او باید خانواده سلطنتی بریتانیا را ببخشد. اما از آن طرف اوضاع متفاوت دیده می‌شود. جنگی که بین دو برادر به راه افتاده ظاهرا جدی است. نه تنها خانواده و پدر و پدربزرگ و مادر بزرگش در آن مصاحبه مورد حمله قرار گرفتند، بلکه کیت میدلتون هم مورد توهین مستقیم و تمسخر مگان بود. آنها بر سر جوراب پوشیدن یا نپوشیدن دختر ویلیام در مراسم عروسی با یکدیگر بحثی داشته‌اند که هنوز تمام نشده و وقتی مگان کاترین میدلتون را؛کیتی ویتی؛ خطاب کرد عصبانیت‌ها شعله‌ور شد.

* چهار: مشخص نیست دیدار دو برادر در مراسم پدربزرگشان چطور شکل بگیرد. این دو مدت‌هاست که یکدیگر را ندیده‌اند و آخرین دیدارشان هم اصلا دلچسب نبوده. حالا خبر آمده که یک شخص سلطنتی به دیلی میل گفت که دوک کمبریج رابطه‌اش با تام بردبی که ویلیام را ناامید کرده قطع کرده است. این روزنامه نگار که دوست ویلیام هم بوده، از مگان و هری بابت استقلال طلبی‌شان حمایت کرده. برخی از کارمندان در کاخ حتی در مورد بردبی و لحن گزارش او در ITV News که مشخص بود طرفدار هری و مگان است عصبانی هستند.مشهور است که بردبی شخصاً به طور منظم با هری ارتباط دارد و این برای دستیاران سلطنتی که می‌دانند چگونه کار می‌کند کاملاً واضح است.

* پنج: اما برخی دیگر معتقدند که ویلیام و هری دوش به دوش هم در مراسم پیش‌رو شرکت می‌کنند. هر دو آنها وابستگی عمیقی به پدر بزرگشان داشته‌اند و در عین حال نمی‌خواهند انگشت نمای رسانه‌ها باشند. تجربه دفعه قبل و رفتار خصمانه و سردشان نسبت به یکدیگر به اندازه کافی رسوایی ساخته بود و به نظر نمی‌رسد که هر آنچه در پشت در‌های بسته بین دو برادر اتفاق می‌افتد را به ملأعام بکشانند.

کدخبر: ۳۸۳۶۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1569594374

    بعدا موندم که یه عده ای که به اینها دل ب ستن