کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۴۶۵۳
تاریخ خبر:

آنالیز |‌ ویژه‌برنامه‌های عید مبعث

روزنامه هفت صبح | عیدی دیگر هم از راه رسید و بار دیگر شاهد برنامه‌هایی در تلویزیون بودیم که در غالب دقایق فاقد خلاقیت بودند. در این برنامه‌ها مجریان با مهمان‌ها وارد گفت و گو شدند، در جایی بازی شکل گرفت و در بخشی دیگر خواننده به اجرای چند قطعه پرداخت.
منظر اول| شبکه یک و دو : مثل مناسبت‌های دیگر،این بار هم نیما کرمی و زینب زارع برنامه «درجه یک» را اجرا کردند. در ویژه برنامه مبعث، دکور کمی تغییر کرد ولی صندلی مجری و مهمان‌ها همان قبلی‌ها بودند. ظاهرا این نشانه‌ای است از هویت «درجه یک». بهترین مهمان برنامه جهانبخش سلطانی است که خاطراتی درباره فیلم و سریال‌های خاطره انگیز خود تعریف کرد.

گفت‌و‌گو با رزیتا غفاری فاقد نکاتی ویژه بود و بخش وحید یامین‌پور هم نسبتی با سلیقه مخاطب نداشت. «درجه یک» از خواننده و چند مهمان دیگر هم پذیرایی کرد که مثل همیشه، این بخش به گپ و گفت گذشت. در شبکه دو، «دست در دست» روی آنتن رفت که نصرالله مدقالچی‌، دوبلور فیلم محمد رسول الله(ص) شاخص‌ترین مهمان آن بود. سیاوش عقدایی گفت وگویی پرنکته با او انجام داد. آرش نوذری وجه سرگرمی برنامه را برعهده داشت و پیام عزیزی خواننده مشترک این برنامه و «درجه یک» بود.

‌منظر دوم| شبکه پنج و افق | شبکه سه در ساعتی که دیگر شبکه‌ها ویژه برنامه داشتند، فوتبال برتر را روانه آنتن کرد. این شبکه پیش از آن «زوجی نو» را به شکل ویژه پخش کرد. شبکه پنج این بار در قالب برنامه «سلام تهران» به استقبال مبعث رفت. مصطفی امامی از چند خواننده و بازیگر استقبال کرد؛ از جمله یوسف صیادی، یوسف مرادیان و یوسف تیموری. مثل همیشه امامی با مهمان ها وارد چالش شد؛ مثل آوازخوانی و مسائلی از این دست.

لابد مخاطب چنین بازی‌هایی را دوست دارد که «سلام تهران» بر آن‌ها اصرار می‌کند. در شبکه افق، مثل دیگر اعیاد، صابر خراسانی اجرای برنامه را برعهده داشت و این بار حسین رفیعی کنار او قرار داشت. در برنامه «به عشق محمد» بازیگر، خواننده،کارشناس مذهبی حضور داشتند. در این برنامه اصغر نقی زاده‌، مهدی فقیه و دیگران از عشق خود به پیامبر گفتند، با مجریان شوخی کردند و مخاطب افق را راضی نگه داشتند.

کدخبر: ۴۴۴۶۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر