کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۹۲۳۴
تاریخ خبر:

آنالیز | فصل دوم سریال مستوران در راه آنتن

آنالیز | فصل دوم سریال مستوران در راه آنتن

روزنامه هفت صبح| ‌روز گذشته یک‌بار دیگر خبر پخش فصل دوم «مستوران» رسانه‌ای شد. آیا این‌بار واقعا شاهد سریال خواهیم بود؟

منظر اول| یک شائبه
مهرماه امسال شبکه یک خبر داده بود که فصل دوم سریال «مستوران» ساخته سید‌علی هاشمی را بعد از اتمام سریال «عاشورا» پخش می‌‌کند. این سریال محصول جدید سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. «مستوران 2» اما روی آنتن نرفت و به‌‌جای آن ابتدا سریال «سامو بندری» پخش شد و بعد از آن نوبت به پخش سریال تکراری «انقلاب دوم» رسید.

در حالی‌که انتظار می‌رفت با اتمام «انقلاب دوم» سریال «مستوران 2» پخش شود اما به یک‌باره «رعد و برق» در کنداکتور شبکه یک قرار گرفت. با این اتفاق شایعه‌هایی مبنی بر شکرآب بودن رابطه دو سازمان یعنی اوج و صدا‌و‌سیما در برخی رسانه‌ها مطرح شد. مثلا صفحه اینستاگرامی «تی‌وی بان» با اشاره به این مسئله نوشت: «نه شبکه یک و نه سازمان اوج توضیحی در این‌‌باره نداده‌‌اند تا شائبه اختلاف این دو نهاد مهم تقویت شود.»

منظر دوم| رفع شائبه
روز گذشته سازمان اوج خبر پخش فصل دوم «مستوران» را در اختیار رسانه‌ها قرار داد و نوشت: «فصل دوم سریال «مستوران» به کارگردانی سیدعلی هاشمی به‌زودی پخش خواهد شد. فصل اول این سریال به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید‌جمال سیدحاتمی از تلویزیون پخش شد. سری جدید سریال «مستوران» که عاشقانه‌‌ای برگرفته از قصه‌‌ها و افسانه‌‌های کهن ایرانی است، به قلم محمد حنیف به نگارش درآمده است.»

تیزر سریال هم ضمیمه خبر سازمان اوج بود و این یعنی پایان شائبه‌ها و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اختلاف این سازمان و صدا‌و‌سیما… فصل اول «مستوران» که روایتی از قصه‌‌ها و افسانه‌‌های کهن ایرانی است، تابستان سال پیش روی آنتن شبکه يك رفت و مورد توجه قرار گرفت. فصل دوم «مستوران» در 38 قسمت آماده شده و بازیگرانی چون کاوه خداشناس، فرهاد آییش، فاطمه گودرزی، محیا دهقانی، خسرو دهقانی، ثریا قاسمی و… در آن حضور دارند.

کدخبر: ۵۴۹۲۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر