کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۰۰۹۱
تاریخ خبر:

آنالیز| عملکرد مجریان جام ۲۰۲۲ در روز بازی ایران و انگلیس

روزنامه هفت صبح| شبکه سه اجرای ویژه‌برنامه جام 2022 را به محمد‌حسین میثاقی و محمدرضا احمدی سپرده است. احمدی علاوه بر اینکه پیش و پس از مسابقه ایران و انگلیس کنار میثاقی حضور داشت، بازی را هم گزارش کرد.

‌منظر اول| محمدرضا احمدی: بارها اشاره کردیم که هر وقت محمدرضا احمدی بر کارش متمرکز باشد و سراغ حاشیه‌ها نرود، گزارشگری موفق است. او در مسابقه ایران و انگلیس در مجموع عملکردی قابل قبول داشت و بهت و حیرت خود از بازی بد تیم ملی را خوب منعکس کرد. وقتی ایران گل پنجم را خورد واکنش او جالب بود: تو‌رو خدا ….‌. احمدی با جمله‌های آخر نشان داد گزارشگر با‌هوشی است:

«سخت‌ترین بازی عمرم را گزارش کردم. متاسفانه بدترین شکست ما در تاریخ جام‌جهانی با این نتیجه رقم خورد.» تلاش او اما برای اینکه ثابت کند باخت سنگین را حتی تیم‌های بزرگ مثل برزیل در جام‌جهانی تجربه کرده‌اند اما تبدیل به نقطه ضعف گزارش شد. لطمه سنگین به احمدی بعد از بازی وارد آمد که در تحلیل شکست تیم ملی اینطور گفت:«شاید کی‌روش با این ترکیب تیم ملی نخواست دستش برای ولز و آمریکا رو شود!»

‌منظر دوم| محمد‌حسین میثاقی: تلاش برای «گاف ندادن» در گفتار میثاقی مشخص است. حتی وقتی سگ هری رد‌نپ وارد مصاحبه زنده تصویری شد، سعی کرد با خنده ماجرا را مدیریت کند. بماند که شبکه سه در عین ناباوری می‌خواست ارتباط را قطع کند و حتی برای لحظه‌ای لوگوی اسکایپ جای سرمربی سابق تاتنهام را گرفت.

میثاقی در بین دو نیمه در‌صدد دلداری به علاقه‌مندان فوتبال برآمد و گفت ما یک نیمه و دو بازی کامل برابر ولز و آمریکا پیش‌رو داریم. او بعد از بازی هم بارها تاکید کرد که دو مسابقه دیگر پیش رو داریم. دادن دلداری خوب است اما تاکید بیش از حد نتیجه عکس دارد. پاشنه آشیل اصلی اجرای میثاقی به تحلیل عجیب برمی‌گردد که گفت نتیجه نیمه دوم 3 بر 2 شده! یک مخاطب غیرفوتبالی هم می‌داند که انگلیس در نیمه دوم هر وقت اراده کرد گل زد! و می‌داند این تیم عطش گلزنی نیمه اول را نداشت.

کدخبر: ۴۹۰۰۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560694797

    پت و مت