کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۹۷۶۴
تاریخ خبر:

آنالیز | روزگار پرچالش بهرام رادان

روزنامه هفت صبح | بعد از مدت‌ها بهرام رادان با سه اتفاق می‌تواند در صدر خبرها قرار بگیرد. گربه سیاه به تهیه‌کنندگی او در صف اکران است‌، جیران حسن فتحی به‌زودی منتشر خواهد شد و تیک آبی نیز همین روزها عرضه می‌شود.

منظر اول: اجرا | در روزهای آینده رادان دو چالش مهم پیش رو دارد. یکی انتشار برنامه تیک آبی و دیگر سریال جیران. روز گذشته خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت برنامه تیک آبی نوشت:«بهرام رادان به‌زودی با اجرای برنامه اینترنتی تیک آبی به پلتفرم فیلیمو می‌آید. او کارگردانی این برنامه را نیز بر‌عهده دارد.

این در حالی است که مدت‌هاست اخباری از برنامه‌ریزی برای ساخت تیک آبی به گوش می‌رسد‌ اما تاکنون اخبار رسمی درباره تولید آن منتشر نشده است.» در سال‌های اخیر چهره‌های مطرح زیادی روی صندلی اجرا نشسته‌اند و شانس خود را محک زده‌اند. برخی موفق بودند و برخی ناکام. بهرام رادان نیز پا در حوزه پر چالشی گذاشته که اگر جواب بگیرد، موقعیت او پیش قاطبه مخاطبان تغییر خواهد کرد. او در جشنواره فجر اجرا را تجربه کرد و موفق هم بود. این بار در تیک آبی چه حاصلی به‌دست خواهد آورد؟

منظر دوم: سریال | دو سال پیش برای نخستین بار در هفت‌صبح خبر بازی بهرام رادان در نقش ناصر‌الدین شاه را منتشر کردیم. حالا سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در آستانه انتشار است. سریالی که رادان برای حضور در آن انگیزه زیادی دارد؛ می‌خواهد تجربه ناکام نخستین سریالش یعنی رقص روی شیشه را جبران کند و به همین خاطر با رد پیشنهادها روی نقش ناصر‌الدین شاه متمرکز بوده.

او می‌داند این روزها، سریال‌های خانگی عرصه تازه‌ای برای درخشش ستاره‌ها هستند و اگر کارشان مقبول بیفتد تا مدت‌ها تحسین‌ها را به خود می‌بینند. چندی پیش تصویر تازه‌ای از رادان در جیران هم منتشر شد که او را در موقعیت خارج از دربار و در شکارگاه نشان می‌دهد. حسن فتحی هم بعد از حاشیه‌های شهرزاد مترصد فرصتی است تا با ساخت یک سریال موفق دیگر قدرت‌نمایی کند. چه سرنوشتی در انتظار بهرام‌، حسن و ناصر است؟

کدخبر: ۴۲۹۷۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر