کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۰۲۵۵
تاریخ خبر:

‌آنالیز | ‌درخشش سریالی علی مصفا

‌آنالیز | ‌درخشش سریالی علی مصفا

روزنامه هفت صبح| امروز 11 آذر مصادف است با سالروز تولد علی مصفا. به این بهانه عملکرد او در دو سریال کنونی خانگی‌اش را مرور می‌کنیم. او همچنین فیلم‌های چرا گریه نمی‌کنی و آهو را بر پرده سینماها دارد.

منظر اول| هفت
در قسمت دوم سریال هفت از شخصیت علی مصفا رونمایی شد. شهروز آدمی است صاحب ثروت که در مکانی عجیب، مواد مخدری خاص تولید می‌کند. مخاطب تا این‌جا پی برده که شهروز آدمی است به ظاهر آرام اما پشت این چهره جذاب، قلبی از سنگ قرار دارد. او اعضای گروه هفت را به یک مهمانی ویژه می‌آورد و آن‌ها را با خوراندن مواد مخدر خود (به شکل کیک دست‌ساز) به چالش می‌کشد.

آن‌چه بازی علی مصفا در سریال هفت را متفاوت از تجربیات قبل کرده، ارائه همزمان سه وجه از شخصیت است: بی‌خوابی و نداشتن آرامش، روی مهربان و نیز شخصیت پرخاشگر. او این سه حالت را دقیق و حساب شده بازی کرده. او در سکانس تعارف کردن کیک و امتناع اعضای هفت، تغییر کاراکتر از مهربانی به تحکم را با کلام و نگاه چنان نشان می‌دهد که مخاطب مقهور می‌شود. هفت ساخته کیارش اسدی‌زاده محصول پلتفرم تماشاخونه است.

منظر دوم| مگه تموم عمر…
مگه تموم عمر چند تا بهاره عرصه‌ای برای نمایش توانمندی علی مصفا در زمینه کمدی است. این بازیگر کم‌کم جای خود را در سریال سروش صحت باز کرد و حالا رفتار، گفتار و افکارش تبدیل به بخشی از جذابیت مگه تموم عمر چند تا بهاره شده. شاهین ربانی ویژگی‌هاي جذاب کم ندارد که مهم‌ترین آن رفتن در حفره و نیز عاشق شدن است.

تخیلات او و نیز وارونه جلوه دادن عشق به گونه‌ای است که مخاطب را به خنده وا‌می‌دارد. این سریال نشان داد علی مصفا در کمدی نیز صاحب استعداد و توانمندی است. مگه تموم عمر چند تا بهاره به‌طور مشترک از نماوا و فیلیمو عرضه می‌شود. حیف است به تجربیات قبلی خانگی مصفا اشاره نکنیم. او در میدان سرخ نقش یک قاچاقچی را داشت که به دلیل کیفیت بد سریال تلاش مصفا به بار ننشست. اما او در حرفه‌ای نقش یک پلیس را متفاوت و دلنشین بازی کرد.

کدخبر: ۵۵۰۲۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر