کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۹۳۶
تاریخ خبر:

آنالیز| جنجال دستمزد میلیاردی سلبریتی‌ها

روزنامه هفت صبح| خبر میزان دستمزد بازیگران و چهره‌های هنری گاه به گاه منتشر می‌شود و تا مدتی افکار عمومی در فضای مجازی را با خود همراه می‌کند. گاهی خبرها تکذیب می‌شود و خیلی اوقات هم نه. اصولا اطلاع از میزان دریافتی چهره‌های مطرح‌، همیشه برای مخاطبان جذاب بوده و اگر نشریات قدیمی را مرور کنیم، پی می‌بریم میزان دستمزد جایی ثابت در خبرها داشته است.

منظر اول| دستمزد پنج و نیم میلیاردی
تازه‌ترین خبر درباره میزان دستمزد یک بازیگر مطرح را بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در صفحه توئیتری خود به اشتراک گذاشته است. او مدعی شده مهران مدیری برای بازی در یک سریال یعنی «پدر گواردیولا» پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرد. فعلا خبر به شکل رسمی نه تایید شده و نه تکذیب. عجالتا این میزان، رکورد دستمزدهای قبلی را می‌شکند.

بابازاده از دستمزد چهار میلیارد تومانی حمید فرخ‌نژاد و دستمزد دو میلیارد تومانی آرش ای‌پی هم گفته است. روز گذشته انتشار این خبر باعث شکل‌گیری دوقطبی در میان کاربران در صفحات مختلف اینستاگرامی شد. برخی گفته‌اند برای اثبات این خبر نیاز به مدرک است. عده‌ای که مشخصا طرفداران این چهره‌ها هستند، دستمزدهایی این چنین را «حق» آنها می‌دانند. در مقابل برخی کاربران عقیده دارند باید دستمزد بازیگران ضابطه‌مند شود. باید دید در روزهای آینده صنوف مختلف سینمایی به ماجرا ورود خواهند کرد یا نه.

منظر دوم| رکورد ۱۸ میلیاردی
آنچه بتازگی درباره دستمزد مدیری و فرخ‌نژاد رسانه‌ای شده یک ابهام دارد: اینکه آیا این مبلغ برای یک ماه است یا کل پروژه؟ با توجه به گفته‌های پیشین می‌توان‌ حدس زد که مبلغ برای یک ماه باشد. چرا که پیش از این در محافل غیر رسمی گفته می‌شد فرخ‌نژاد برای یکی از سریال‌های اخیر خانگی خود، ماهانه یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان دریافتی داشته است.

اگر خاطرتان باشد در بازه توزیع سریال «قورباغه» خبر آمد که نوید محمدزاده هفت میلیارد تومان دستمزد گرفته. در حالی که این خبر واکنش‌های متعددی به همراه داشت، وکیل این بازیگر با تکذیب این شایعه اعلام کرد از سایت منتشر کننده این خبر شکایت کرده است. ابتدای امسال هم خبر آمد که محمدرضا گلزار برای اجرای مسابقه «هفت خان» ۱۸ میلیارد تومان دستمزد گرفته. گلزار بعد از انتشار این خبر دست به تکذیب نزد و با کنایه واکنش نشان داد.

کدخبر: ۴۲۶۹۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arsha1360

    از این مهمتر، چه توی سینما و چه توی فوتب ال اینه که بپرسیم این پول از کجا میاد می ‌ره توی جیب اینا، وقتی پول دهنده نباشه ق یمت این بازیگر یا بازیکن انقد نمیشه ، ته همه هم به پولشویی میرسه ، پس اگه قرار ب اشه دنبال مقصر بگردیم صاحب اون پول مقصره ، مگه مدیری وقتی وارد سینما و تلویزیون ش د چقدر پول می‌گرفت؟ مشکل سر اینه که کسی رو نداریم دنبال استعداد بگرده . تمام