کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۰۲۹۷
تاریخ خبر:

آنالیز | تمایلات رنگی مجری شبکه پنج

روزنامه هفت صبح| این نخستین‌بار نیست که اظهارنظر یک مجری در تلویزیون منجر به ایجاد حساسیت و واکنش می‌شود. بعد از دربی ۹۵ پایتخت،نوبت به مهدی واعظی رسید تا به‌خاطر علاقه‌مندی‌اش به یک تیم مورد هجمه قرار گیرد.واعظی طرفدار استقلال است و به همین خاطر در برنامه صبح شبکه تهران نتوانست بر تمایل هواداری‌اش غلبه کند.

* منظر اول| عملکرد بعد از دربی: خلاصه آنچه مهدی واعظی را در تیررس انتقادات قرار داده یک چیز است: پیوند زدن برد پرسپولیس به اتفاقات غیرفنی و فرامتن. واعظی روز گذشته در برنامه صبحگاهی شبکه پنج، ابتدا به طور قطعی حکم داد که خطا روی مهدی قایدی پنالتی بوده. او می‌توانست نظر کارشناسان را جویا شود یا دست‌کم به آنها ارجاع دهد که این کار را نکرد.

بعد از آن به وزیر ارتباطات گیر داد، به حضور نماینده‌های یک تیم در فدراسیون اشاره کرد،بحث بده بستان مالی با برخی رسانه‌ها را پیش کشید و … این موارد همانی است که استقلالی‌ها در کری خوانی خود از آنها بهره می‌برند. به همین خاطر هواداران پرسپولیس، معترض مهدی واعظی شده‌اند که چرا مثل یک هوادار کف استادیومی نظر می‌دهد؟ چه بسا برخی گفته‌های واعظی مستدل باشد اما چرا سند رو نمی‌کند و مستدل حرف نمی‌زند؟

* منظر دوم| سابقه مجری: پیش از این مهدی واعظی تمایلات رنگی خود را نشان داده بود. این اتفاق به کرات در برنامه صبحگاهی شبکه سه رخ داد و در نهایت او از این برنامه کنار گذاشته شد. حالا سعید اکبری به عنوان کارشناس در برنامه سلام صبح بخیر حضور دارد. مهدی واعظی در دور تازه برنامه صبح تهران در قامت مجری و کارشناس حاضر شده است. او در برنامه اخیر که به اتفاقات بعد از دربی اختصاص داشت ، سعی کرد تعادل را نگه دارد.

به پرسپولیسی‌ها تبریک گفت،‌ از تعویض علی شجاعی تعریف کرد، عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط استقلالی‌ها را زیر سوال برد.کار وقتی خراب شد که برد پرسپولیس را با اتفاقات غیر فنی و فرامتن پیوند زد. او از شایعات کانال‌های هواداری بهره برد و غیرمستقیم داور را مقصر اصلی شکست استقلال دانست. حتما عملکرد داور در دربی اخیر قابل نقد است اما از یک کارشناس و مجری تلویزیون بعید است پیروزی حریف را به داوری پیوند بزند. واعظی در این برنامه به مهدی ترابی هم کنایه‌ سنگینی زد.

کدخبر: ۳۹۰۲۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر