کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۷۹۱۹
تاریخ خبر:

آنالیز | ‌تداوم موفقیت سریال آکتور

آنالیز | ‌تداوم موفقیت سریال آکتور

روزنامه هفت صبح| شروع موفقی که «آکتور» ساخته نیما جاویدی ابتدای امسال در یک رویداد معتبر جهانی داشت، ادامه دارد.

منظر اول| اتفاق جدید
تازه‌ترین خبری که درباره سریال نیما جاویدی منتشر شده، از این قرار است: ««آکتور» راهی جشنواره فیلم «دریای سرخ» عربستان سعودی شد. سومین دوره جشنواره «دریای سرخ» از ۳۰ نوامبر تا ۹ دسامبر (۹ تا ۱۸ آذر) در جده برگزار می‌شود و سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، با بازی بازیگرانی چون نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی و هستی مهدوی قرار است

در گروه سریال‌های منتخب این رویداد به نمایش دربیاید.» بر اساس گزارش‌ها، این جشنواره مجموعه‌ای از فیلم‌های منتخب از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را هم در کنار ۱۱ اثر از عربستان به نمایش می‌گذارد. چندی پیش نیز جایزه حافظ بهترین کارگردانی سریال تلویزیونی به نیما جاویدی به‌خاطر ساخت «آکتور» رسید. این سریال به شکل همزمان از فیلیمو و نماوا پخش شد و هر قسمت آن اختصاص به اتفاقاتی داشت که برای گروه بازیگران سریال رقم می‌خورد.

منظر دوم| اتفاقات قبلی
کسب جایزه بزرگ جشنواره سریزمانیا فرانسه اولین افتخاری است که «آکتور» به‌دست آورد. سریال در این جشنواره‌ها با محصولات کمپانی‌های بزرگی چون وارنر برادرز دیسکاوری، آمازون استودیوز و… به رقابت پرداخت و شایسته کسب جایزه شد. «آکتور» همچنین به‌عنوان تنها نماینده ایران در بخش سریال جشنواره بین‌المللی ترانسیلوانیا به نمایش در‌آمد.

در ادامه «آکتور» که به عنوان تنها نماینده ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره بین‌المللی سرین کمپ آلمان حضور داشت، توانست دیپلم افتخار بخش مسابقه این جشنواره را به‌خود اختصاص دهد. جشنواره بین‌المللی سرین کمپ بزرگ‌ترین جشنواره سریال در غرب اروپاست و برای نخستین‌بار در کنار جایزه اصلی این جشنواره، دیپلم افتخار هم به سریال دیگری تعلق گرفت. این سریال در هجدهمین دوره جایزه درامای سئول در ۳ رشته نامزد شد و بخش فیلمنامه جایزه به‌دست آورد. حضور در بخش رقابتی فستیوال ژنو سوئیس و بخش غیررقابتی فستیوال تسالونیکی یونان دیگر اتفاقات «آکتور» است.

کدخبر: ۵۴۷۹۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر