کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۴۵۱۲
تاریخ خبر:

آنالیز| تداوم موفقیت جمشیدی‌فر با سقوط

روزنامه هفت صبح|‌ سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده تازه‌ترین تجربه بازیگری عباس جمشیدی‌فر است. او این‌بار نیز در نقشی کاملا جدی حضور یافته و وجهی دیگر از توانایی‌اش را به نمایش گذاشته است.

منظر اول| سریال سقوط
سال‌ها طول کشید تا عباس جمشیدی‌فر بتواند خود را از زیر سایه نقش‌های کمدی خارج کند. سریال سقوط تازه‌ترین تلاش او در این زمینه است که در آن نقش یک راننده کُرد را برعهده دارد. او برای کسب اطلاعات از موقعیت‌های مختلف داعشی‌ها، خود را دوست آن‌ها جا زده و بین‌شان نفوذ کرده است. آنچه بازی جمشیدی‌فر را واجد تحسین می‌کند نمایش باورپذیر تمام ریزه‌کاری‌های شخصیت است.

او ابتدا در برابر انجام چنین کار خطرناکی، مقاومت می‌کند اما در نهایت می‌پذیرد و ماجراجویی‌اش آغاز می‌شود. در همه بخش‌ها کنش و واکنش بازیگر، ملموس است؛ چه جایی‌که از وحشت خیس عرق شده و چه وقتی زیر لب غرولند می‌کند. جمشیدی‌فر سابقه‌ای طولانی در کمدی دارد و به همین خاطر می‌داند شخصیت راننده در سریال سقوط را چگونه ارائه کند که در عین جدیت، خنده به لب مخاطب بیاورد.

منظر دوم| سریال‌های قبلی
عباس جمشیدی‌فر به‌عنوان یک بازیگر سریال‌های کمدی به شهرت رسید که از قضا این شب‌ها یکی از آن‌ها یعنی سریال «سه‌دونگ سه‌دونگ» او در حال بازپخش است. جمشیدی‌فر تجربه نقش جدی هم داشت اما «زخم کاری» و نقش آقای وکیل باعث شد وجهی کاملا متفاوت از بازیگری او پیش چشم مخاطبان قرار بگیرد.

در ادامه سریال «یاغی» منتشر شد که جمشیدی‌فر در آن نقش یک لات را برعهده داشت و کمتر کسی باور می‌کرد او همان بازیگر طناز آثار کمدی است! در یک‌سال اخیر پخش مسابقه «جوکر» هم به کمک جمشیدی‌فر آمد تا وجه متفاوتی از ملاحت خود را به رخ بکشد. آن برنامه و این نقش‌های جدی موقعیت تازه‌ای مقابل بازیگر بی‌حاشیه سینما و تلویزیون قرار داده. او بلد است از فرصت‌ها بهره‌ای درست ببرد و به همین خاطر موقعیت او حالاحالاها در عرصه بازیگری تضمین شده به نظر می‌رسد.

کدخبر: ۵۰۴۵۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر