کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۹۷۶
تاریخ خبر:

آنالیز|‌ تک‌و‌پاتک نعمت‌الله با مدیر گروه شبکه سه

روزنامه هفت صبح | پنجشنبه شب سعید نعمت‌الله یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و با دور تند دست به افشاگری زد. او خبر از ساخت سریال جدید خود با نام حکم رشد داد و گفت نزدیک به ۲۰ روز پیش کلید خورده اما به خاطر دخالت‌های مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه از ساخت آن انصراف داده است. مهدی آذرپندار مصاحبه کرد و بار دیگر نعمت‌الله پاسخ داد.

منظر اول / رفتار نعمت‌الله | خلاصه بحث این است: مهدی آذر‌پندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه از نتیجه کار راضی نیست و توصیه‌هایی به کارگردان برای بالا رفتن کیفیت دارد. سعید نعمت‌الله اما معتقد است آنچه او ساخته دارای کیفیت است و آقای مدیر نظری غیر کارشناسی دارد. طبعا تا راش‌های سریال پلیسی حکم رشد را نبینیم نمی‌توانیم بگوییم کدام یک از طرفین دعوا‌، درست می‌گویند.

این وسط اما رفتار سعید نعمت‌الله عجیب است. او یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و دعوا را به بیرون از خانه کشاند. این اتفاق در حالی رخ داد که سریال در سکوت خبری پیش می‌رفت و قرار نبوده فعلا اطلاعاتی از آن به بیرون درز کند. چه بسا حق با نعمت‌الله باشد و نظر مدیر (درست یا غلط) او را دلخور کرده باشد. نعمت‌الله می‌توانست با صبر بیشتری ماجرا را مدیریت کند نه اینکه آن را جار بزند.

منظر دوم / فرجام سریال | سعید نعمت‌الله در ویدئویی که به اشتراک گذاشته است، از پروژه حکم رشد اعلام انصراف کرده و حتی به همکارانش کنایه زده که نباید جای او را بگیرند و ادامه سریال را کارگردانی کنند. مهدی آذرپندار و مهدی فرجی (تهیه کننده) هم درباره فرجام سریال نظری قطعی نداده‌اند. هر چند صحبت‌های آذرپندار نشان می‌‌دهد او همچنان مایل به همکاری با نعمت‌الله است.

با این حال هنوز معلوم نیست نعمت‌الله روی حرف خود ایستاده است یا خیر. او بعد از سال‌ها نویسندگی‌، دو سال پیش سریال زمین گرم را روانه آنتن کرد که اثری ناموفق بود و اتفاقا از منظر کارگردانی لطمه خورد. آن سریال برای نعمت‌الله حکم دستگرمی در کارگردانی داشت ولی ظاهرا اندوخته زمین گرم به کمک حکم رشد نیامده است. به‌ویژه آنکه تجربه دوم او پلیسی است و با تجربه اول فرق می‌کند و نمی‌توان با پلان‌های کشدار یک اثر مهیج پلیسی تحویل مخاطب داد.

کدخبر: ۳۹۸۹۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر