کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۳۹۵۹
تاریخ خبر:

آقای صادقی؛ نکند ترسیده بودی‌؟

روزنامه هفت صبح | یک:‌ ‌ایراد گرفته‌اند که چرا کیف خانم دولتشاهی صد میلیون تومان قیمت دارد‌. خب ایشان به اندازه‌ای در سینمای ایران درآمد داشته‌اند که چندان نباید از به دست گرفتن کیف ۳۳۰۰ دلاری توسط ایشان حیرت بکنیم. خانم‌ دولتشاهی‌، خانم ‌نیکی کریمی‌، خانم شاکردوست‌، خانم افشار و خانم حاتمی جزو اقشار بسیار ثروتمند در جامعه امروز ما محسوب می‌شوند. بیست سی ستاره زن دیگر در سینمای ما حضور دارند که درآمدهای بسیار خوبی دارند اما این چند نفر بسیار ثروتمند محسوب می‌شوند.

دو: پافشاری حسین زاده برای رفتن به بلژیک نوعی واضح و بارز از کم خردی را به نمایش می‌گذارد. نمی‌دانیم مشاور ایشان چه کسی بوده و دلال ایشان کی بوده که توانسته این‌گونه حسین‌زاده را راهی بلژیک و بازی در شارلروا بکند. در سال‌های قبل همین حسابگری‌ها و ذوق زدگی‌های بیجای مالی موجب شد تا عمر فوتبال بازیکنانی مثل رضا حقیقی و مهرداد پولادی به سرعت سربیاید. حالا حسین‌زاده که می‌توانست حتی به عنوان مهره فیکس در جام جهانی ظاهر شود پریده رفته بلژیک تا لابد پز بازی در اروپا را بدهد و در ضعیف‌ترین لیگ فوتبال اروپا آینده مالی و فوتبالی خود را فدای یکی دوسال زندگی در شهری بسیار کوچک در کشوری معمولی در اروپا می‌کند.

سه: در جدل میان ضرغامی و هاشمی گلپایگانی طبیعی است که به نظرمان نگاه ضرغامی قابل قبول‌تر است. اما بعید می‌دانم که حرفشان در مقاومت مقابل سیاست‌های صفر و یکی ستاد امر به معروف به جایی برسد‌ و همینطور بعید می‌دانیم آقای هاشمی گلپایگانی در پارک‌های تهران و یا زیر پل سی‌وسه پل و در میان مردم عادی بدون رتوش، قدمی زده باشد‌. و به همین علت حدس می‌زنیم تصوراتشان نسبت مناسبی با واقعیت برقرار نمی‌کند.

چهار: چند هفته پیش بود که نوشتیم مگر می‌شود یک سال تمام بگوییم مشکل تیم گل محمدی، ‌نداشتن مهاجم ششدانگ است و بعد در فصل نقل و انتقالات برای همه پست‌ها بازیکن بخرند الا این پست؟ ‌همین هفته پیش بود که نوشتیم آن قدر تیم خرید و مدیریتی پرسپولیس در رفع نقطه ضعف خط حمله دست دست می‌کنند که وقتی مهاجمان جدید به پرسپولیس می‌آیند که سپاهان بار خودش را بسته است. فعلا در دو هفته پرسپولیس ۴ امتیاز عقب افتاده است‌. برنامه بازی‌های چند هفته آینده هم به شکلی است که حدس می‌زنم فاصله پرسپولیس و سپاهان در پایان هفته ششم بین ۵ تا ۷ امتیاز باشد.

پنج: پرسپولیس در این دو هفته سه بار توپ را به تیر دروازه حریفانش کوبیده اما در مجموع تعداد موقعیت‌های خطرناکی که ایجاد می‌کند زیاد نبوده است. دو ضربه از ترابی و تمیروف که از کنار دروازه فولاد گذشتند و یک تعلل از عبدی و البته همان تیردروازه ترابی در موقعیت یک به یک ماحصل هجوم‌های پرسپولیس بودند‌. و البته یک سوتی وحشتناک از سعید صادقی که احتمالا بیش از آنکه نشان از اشتباه او در شنیدن صدای سوت داور باشد نشانه‌ای از ترس او برای قرار گرفتن در یک موقعیت تک به تک بود. و برای همین با اشتیاق فرضیه آفساید بودن خودش را روی هوا قاپید. اگر سعید صادقی واقعا بازیکن ترسویی باشد (که این صحنه چنین فرضیه‌ای را پیش می‌آورد ) واقعا باید گفت واویلا‌!

شش: بازی عالی یامگا در استقلال‌، ‌کولیبالی در فولاد و گولسیانی در پرسپولیس نشان دادند که بازیکن باکیفیت خارجی چه موهبتی برای تیم‌هاست. یامگا واقعا بازیکن موثری است و با آن قد بلند و اندام درشت خود بر ریزه‌کاری‌های تکنیکی هم کاملا مسلط است.

کدخبر: ۴۷۳۹۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر