کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۷۰۰۸
تاریخ خبر:

آزار و اذیت ۶ زن توسط مرد بوکسور

آزار و اذیت 6 زن توسط مرد بوکسور

روزنامه هفت صبح، فاطمه شیخ‌علیزاده| رسیدگی به شکایت‌های دو خانم در شمال‌شهر تهران با موضوع آزار و اذیت از سوی یک مرد درشت‌اندام؛ از 15 آبان ماه امسال در دستور کار بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. اولین زنی که در این پرونده اقدام به ثبت شکایت کرد زني بود به‌نام نازنین 33 ساله كه در ثبت شکایت خود گفت:

«من شاغل هستم و هر روز بعد از پایان ساعت کاری‌ام به باشگاه ورزشی در نزدیکی خانه‌مان واقع در یکی از خیابان‌های شمالی تهران می‌روم. برای همین تا تمام شدن زمان ورزش و بیرون آمدن من از باشگاه هوا تاریک شده است.»نازنین در ادامه گفت: «شب حادثه وقتی مطابق معمول از باشگاه بیرون آمده بودم و می‌خواستم وارد خیابان اصلی شوم تا تاکسی بگیرم، ‌ناگهان در یک کوچه خلوت مرد جوانی سمت من آمد و دستش را روی دهانم گذاشت. سپس با تهدید و ارعاب من را به یک پارک در همان نزدیکی کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد.»

بعد از ثبت شکایت این زن جوان بررسی‌ها و تحقیقات برای یافتن ردی از مرد آزارگر آغاز شد. اما درست چند روز بعد از طرح اولین شکایت بود که خانم دیگری به‌نام تینا 30 ساله به ماموران پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و ضمن ثبت شکایت گفت: «غروب بود که بعد از تمام شدن زمان ورزشم در یکی از باشگاه‌های ورزشی شمال‌شهر تهران، در حال عبور از خیابان بودم که در تاریکی شب مرد درشت‌هیکلی سمت من آمد و قبل از آنکه فرصت کنم که به خودم بجنبم؛ دست من را کشید و با تهدید من را به یک بوستان که در چند قدمی‌مان بود، برد.

او از تاریکی و خلوتی آن محل سوءاستفاده کرده و من را مورد آزار و اذیت قرار داد، سپس مقداری از طلاهایی را که همراه داشتم از من گرفت و پا به‌فرار گذاشت.» با اطلاعاتی که نازنین و تینا در اختیار کارآگاهان پلیس قرار دادند، تحقیقات برای یافتن ردی از این مرد آغاز شد. در همین حال ماموران به بررسی دوربین‌های مدار بسته موجود در محل پرداختند. تصاویری که در ابتدا به دست آمد نشان می‌داد متهم ماسک به‌صورت داشته و تشخیص چهره او ناممکن بود.

در ادامه تحقیقات ماموران در مسیری که احتمال می‌دادند متهم از آنجا عبور کرده باشد، دیگر دوربین‌های مداربسته را نیز مورد بررسی قرار دادند که تصویر متهم در یکی از آن دوربین‌ها در لحظه‌ای که ماسک از صورتش افتاد، به‌دست آمد.به این ترتیب هویت متهم که قبلا سابقه کیفری ارتباط نامشروع داشت، شناسایی شد و در اقدام ضربتی ماموران پلیس، این فرد در محل زندگی خود شناسایی و دستگیر شد.

این متهم در برخورد با ماموران به اتهام ارتکابی اعتراف کرد و همچنین در اقاریر خود اظهار داشت که 6 زن را مورد آزار و اذیت قرار داده است.متهم در اعترافات خود گفت: «بوکسور هستم و سال‌هاست ورزش می‌کنم. حتی یک‌بار برای مسابقه و مبارزه در قفس به کشورهای عربی هم رفتم.

برای همین در مورد نحوه فعالیت‌ همه باشگاه‌های منطقه محل زندگی‌مان و ساعت کارشان اطلاع دارم. وقتی فهمیدم که این باشگاه بانوان که در محل دنج و خلوتی هم هست تا دیر وقت فعالیت دارد؛ وسوسه شدم که سراغ خانم‌ها بروم و تا به حال 6 زن را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام.»

با اعترافات متهم در حالی‌که تعدادی از افرادی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند هنوز اقدام به ثبت شکایت نکرده‌اند، تلاش ماموران برای شناسایی شاکیان ادامه پیدا کرد. بنا بر این گزارش رسیدگی به این پرونده تا روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا، در دستور کار قضایی قرار دارد.

کدخبر: ۵۴۷۰۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر