کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۵۱۳۸
تاریخ خبر:

آزاده صمدی و رازهای پنهان یک زن

روزنامه هفت صبح | پیش از آنکه پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» شروع شود، نام آزاده صمدی به عنوان یکی از بازیگران اصلی آن رسانه‌ای شد. هشت قسمت گذشت، اما او سهمی از سریال نداشت. این هفته به طور کامل به رونمایی از شخصیت صمدی گذشت؛ در نقش زهره، همسر اول امیر شایگان (حامد بهداد).

شایگان همان کسی است که هما (سحر دولتشاهی) فکر می‌کند مجرد است و حالا که کمی از زندگی مشترک و البته اجباری‌اش گذشته، همچنان بویی از ماجرا نبرده. این توضیح برای آن بود تا به موقعیت زهره و بازیگر این نقش برسیم. صمدی نقش زنی را بازی می‌کند که پدرش از مسئولان دولتی است و او را با آداب سنی تربیت کرده.

پس به همسر، هم عشق می‌ورزد و هم شامه‌اش در برابر اتفاق‌های ناگوار تیز است. بازی آزاده صمدی در «می‌خواهم زنده بمانم» فقط جذاب نیست که مخاطب را هم به دلهره می‌اندازد! اینکه بازیگر توانسته همراهی مخاطب را برانگیزد، یعنی نصف بیشتر راه را در همان گام اول رفته.

احتمالا در قسمت‌های بعدی سریال و پیچش درام، مجال بیشتری برای عرض‌اندام در اختیار آزاده صمدی قرار می‌گیرد. او پیش‌تر در شبکه خانگی تجربه بازی در سریال‌های «عالیجناب» و «نهنگ آبی» را داشت که برایش توفیق چندانی به ارمغان نیاوردند. آزاده صمدی به زودی سریال «میدان سرخ» را هم در شبکه خانگی خواهد داشت و این یعنی تداوم موفقیت و دیده‌شدن این بازیگر.

کدخبر: ۳۸۵۱۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر