کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۰۰۳۰
تاریخ خبر:

آخرین و مهم‌ترین اخبار از فوتبال ملی و باشگاهی ایران

چرا استقلال نمی تواند موسوی را کنار بگذارد؟

در قوانین جدید فدراسیون فوتبال آماده است: بر اساس آیین نامه نقل و انتقالات باشگاه‌ها فرصت دارند تا ۳۰ روز قبل از زمان پایان نقل و انتقالات نسبت به ارایه لیست مازاد خود به سازمان لیگ اقدام نمایند. بازیکنانی که از فصول گذشته دارای قراداد با باشگاه می‌باشند و قراداد آنها در این فصل نیز ادامه دارد باید توسط باشگاه برای جایگزین بازیکنان جدید تعیین تکلیف نمایند. با توجه به اینکه پایان نقل و انتقالات ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ می‌باشد باشگاه‌ها تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ برای ارایه لیست مازاد بازیکنان خود فرصت دارند اما مجیدی نامه خود برای عدم نیاز به موسوی را در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ به باشگاه ارسال کرده است و به همین سادگی این باشگاه نمی تواند نام این بازیکن را از لیست فصل جدید حذف کند. به این ترتیب با توجه به اینکه نام موسوی ۳ روز دیرتر از تاریخ مشخص شده در فهرست خروج این تیم قرار گرفته سازمان لیگ نمی تواند حق را به باشگاه استقلال بدهد و حالا این باشگاه باید با مدافع این تیم توافق دو طرفه برای جدایی داشته باشد.

بازی سرخ پوشان VAR دارد

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ میهمان الهلال است. کنفدراسیون فوتبال آسیا ریجو ساتو داور ژاپنی را برای قضاوت بازی پرسپولیس با الهلال را انتخاب کرد. این بازی همچنین با تکنولوژی کمک داور ویدئویی(VAR) برگزار خواهد شد.همچنین مای نینگ داور چینی قضاوت بازی النصر با الوحده امارات در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برعهده خواهد داشت. پیش از این رسانه های عربی اعلام کرده بودند ادهم المخادمه داور اردنی قضاوت این بازی را برعهده دارد.

محل تمرینات استقلال برای فصل بیست و یکم مشخص شد

پس از کشمکش های مختلف پیرامون محل تمرینات تیم فوتبال استقلال در نهایت مسئولان این باشگاه محل تمرینات این تیم را مشخص کردند.در شرایطی که طی روزهای گذشته استقلالی ها در زمین ورزشگاه صنایع دفاع، خیریه عمل و مجموعه انقلاب تمرین کردند مسئولان این باشگاه با مدیریت ورزشگاه آرارات تهران به توافق رسیدند.

تست کرونای پرسپولیسی‌ها منفی اعلام شد

شب گذشته و به محض ورود کاروان سرخپوشان ایران به هتل محل اقامت خود، طبق پروتکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از همه اعضای حاضر در اردو، تست PCR یا تست تشخیص کووید گرفته شد. براساس این گزارش، پاسخ این تست‌ها منفی اعلام شده است و با این حساب، سرخپوشان مشکلی برای خروج از هتل و برگزاری آخرین تمرین قبل از تقابل با الهلال عربستان ندارند.

شکست استقلال در دیداری دوستانه مقابل تیم دانشجویان

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۴ امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت که این مسابقه در پایان با یک گل به سود تیم ملی دانشجویان به پایان رسید. تک گل تیم ملی دانشجویان توسط محمد اوسانی به ثمر رسید. استقلال در این دیدار دوستانه با ترکیب اولیه سید حسین حسینی، عارف آقاسی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سبحان خاقانی، وریا غفوری، آرمان رمضانی و امین قاسمی‌نژاد به مصاف حریف خود رفت.

کوین یامگا به استقلال پیوست.

کوین یامگا پس از موفقیت در تست‌ پزشکی، امروز عصر با حضور در ساختمان باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، با امضای قراردادی دوساله به استقلال پیوست. یامگا سابقه حضور در لیگ‌های دانمارک، پرتغال، فرانسه و ایتالیا را در کارنامه خود دارد. این بازیکن ۲۵ ساله کامرونی-فرانسوی در پست‌های وینگر راست و‌ چپ، دفاع راست و مهاجم سابقه بازی دارد.

کدخبر: ۴۲۰۰۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر