کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۷۴۷۹
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال ملی و باشگاهی ایران

مدیران سابق و فعلی استقلال و پرسپولیس خبرسازترین چهره های این روزهای فوتبال ایران هستند.

کاپیتان بانوان ایران نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن بازیهای مقدماتی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شش بازیکن درخشان مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا را انتخاب کرد که بهناز طاهرخانی هم در میان آنهاست. AFC درباره این بازیکن نوشت: «ایران داستان بزرگ دیگر دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا بود که با غلبه بر اردن، به‌عنوان صدرنشین گروه G و برای اولین بار راهی مرحله نهایی مسابقات شد. در بسیاری از بخش‌ها بهناز طاهرخانی، کاپیتان ایران پیشروی تیمش بود. این بازیکن در برتری ۵ بر صفر مقابل بنگلادش توانست دو پنالتی را تبدیل به گل کند و اولین پنالتی ایران مقابل اردن را به تور دروازه این تیم برساند. طاهرخانی خود را به‌عنوان یک رهبر واقعی در زمین در لحظات بزرگ ثابت کرد تا به طلسم‌شکنی ایران کمک کند.»

خوشحالی کره ای ها از حضور کم تعداد هواداران ایران در آزادی

وب سایت کره ای news۱ نوشت: انتظار می رود بازیکنان کره جنوبی برابر جمعیت کمتری به مصاف ایران بروند. در ابتدا عنوان شد ۱۰ هزار تماشاگر برای دیدن بازی به استادیوم می روند که این تعداد به هزار نفر کاهش یافته است. چنانچه تعداد تماشاگران از ۱۰ هزار نفر به ۱۰۰۰ نفر کاهش یابد، انتظار می رود بازیکنان تیم ملی که به میدان می روند، بتوانند در محیط بهتری به مصاف ایران بروند بخصوص اینکه تیم ملی کره در ۱۵ سال گذشته فقط یکبار در استادیوم آزادی که به گورستان تیم های مهمان معروف است، گلزنی کرده و در ۷ دیداری که در تهران به میدان رفته، هرگز برنده نشده است.

تکذیب اسپانسری مشترک سرخابی‌ها

در روزهای اخیر و پس از اقاله قرارداد پرسپولیس با آتیه داده پرداز، شایعاتی پیرامون همکاری سرخپوشان با های وب که اسپانسر استقلال است، شکل گرفت که حالا با واکنش مدیرعامل پرسپولیس مواجه شده است. مجید صدری با انتشار توییتی خطاب به هواداران پرسپولیس نوشت: وقتی ما در تدارک برگزاری مزایده برای انتخاب کارگزار جدید هستیم، چه دلیلی دارد اسپانسر مشترک با باشگاه دیگر را بپذیریم؟ لطفاً این شایعات را باور نکنید.

مددی با جانشین مجیدی به توافق رسیده بود!

داریوش یزدانی بازیکن اسبق استقلال که مقیم امریکاست، مورد توجه مدیران این باشگاه قرار داشت و با او هم صحبتهایی برای حضور در استقلال انجام شده بود. یزدانی که پیش از این و در صحبت با نزدیکانش درباره این مساله صحبت کرده بود، حالا و در مصاحبه با خبرورزشی، به صورت رسمی این موضوع را تائید کرده و گفته است: «بعد از شکست استقلال مقابل الهلال با من تماس گرفتند و پیشنهاد سرمربیگری استقلال را دادند. حتی من به آنها در مورد اینکه چند دستیار می‌خواهم و چه کسانی را با خودم می آورم نیز توضیحات اولیه را ارائه کردم ولی حدوداً ۱۰ روز پس از آن مذاکره، آقای مددی کناره‌گیری کرد و داستان به طور کامل منتفی شد.»

کدخبر: ۴۱۷۴۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Msina

    عجب شانسی آورده، استقلال