کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۲۰۷
تاریخ خبر:

عصرانه خبر ؛ تا هفت شب چه خبر بود؟

اگر از صبح مشغول کار و زندگی بوده‌اید و تازه پیگیر اخبار شده‌اید ، نتیجه خبرخوانی ما در تحریریه هفت‌صبح را اول بخوانید:‌

  1. قطعی برق : مهم ترین خبر امروز عذرخواهی روحانی از مردم برای قطعی برق بود. اینقدر عذرخواهی و پذیرش مسئولیت کم بوده که عذرخواهی رییس جمهور در تمام رسانه‌ها پوشش داده شده است . مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران هم خبر داده که در هیچ نقطه‌ای از تهران برنامه قطع و یا نوبت‌بندی آب نداریم و قطع آبی که در برخی مناطق شهرهای استان تهران رخ داده ناشی از قطع برق و خاموش‌شدن پمپ های چاه‌های آب تامین‌کننده آب شرب مناطق مختلف است. خبر خوب اینکه گاز وصل است
  2. هواپیمای اوکراینی : رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داده به زودی دادگاه متهمان پرونده ساقط شدن هواپیمای مسافربری اوکراینی برگزار می شود . وی گفته که برای ۱۰ متهم کیفرخواستی مستدل و مستند در ۲۰۰ صفحه صادر شده که تصمیم نهایی درباره آنها با دادگاه است که مقدمات برگزاری آن فراهم شده و پرونده جهت مطالعه در اختیار وکلا قرار گرفته است.
  3. کنکور سخت: سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش گفته که سوالات کنکور امسال سخت بوده و از محتوای کتب درسی نبوده و حالا سخنگوی سازمان سنجش پاسخش را داده و گفته باید ادعای سخت بودن سؤالات کنکور را به صورت تخصصی با سند و مدرک اعلام کنند. او گفته در صورتی که مشکلی در پرسش‌ها وجود داشته و حق با داوطلب باشد،‌ بررسی و در نهایت آن پرسش از کلید سوالات اصلاح خواهد شد.
  4. خرابکاری در مرکز هسته‌ای :‌ علی ربیعی سخنگوی دولت پس از انتشار تصاویر از محل حمله به یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی در سایت‌های خبری خارجی ، امروز گفتید که اصل خرابکاری را تایید می کنم ولی منجر به آسیب قابل توجه انسانی و تجهیزاتی نشده است.
  5. فوتبال در اوج :‌ جام ملت‌های اروپا امشب با مسابقه اسپانیا وایتالیا برای راهیابی به فینال در اوج حساسیت است. در جام ملت‌‌های آمریکا هم برزیل یک پای فینال شده و منتظر نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا است. در فوتبال داخلی هم بازی حساس امشب پرسپولیس مقابل فولاد کلی خبر و حاشیه داشت و مدیران استقلال هم که تا دقایقی دیگر با تراکتور مسابقه دارد یک پای حواشی و کل کل با پرسپولیس و صداوسیما بود.
  6. مهناز افشار در توئیتر خبر داده برای رسیدگی به دو پرونده (قضایی) باز که در ایران دارد و همچنین دیدار با خانواده بزودی سفری به ایران خواهد آمد
  7. مسکن ملی :‌ دولت هر کاری کرد که طرح مسکن ملی مورد توجه باشد و امروز هم خبر رسید کهوام مسکن ملی ۲۵۰ میلیون تومان شده است . شاید مهم ترین دلیل عدم استقبال از این طرح که قرار بود جایگزین مسکن مهر شود ، علاوه بر شرایط سنگین مالی ، این بود که به اطمینانی به ادامه آن در دولت بعدی نخواهد بود.
  8. طالبان : خبر جدیدی از افغانستان نیست و همان پیشروی طالبان را فرض ثابت بگیرید. طالبان امروز خبر داده اند که حداکثر تا یک ماه دیگر طرح صلح کتبی به دولت کابل ارائه می‌شود. روزنامه جوان متعلق به سپاه هم امروز تیتر یکش را این انتخاب کرده بود : « طالبان : اصلاح شده‌ایم »
  9. وام ازدواج: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفته که تسهیلات وام ازدواج موجب شده تا آمار ازدواج دختران زیر ۱۳ سال در کشور افزایش پیدا کند. محمدمهدی تندگویان خبر داده که یک دختر ۱۳ سراوانی در حین زایمان فوت کرده است.
  10. انفجار :‌ فرماندار شوش از انفجار در ایستگاه خط لوله انتقال نفت و گاز در بخش فتح المبین شوش خبر داده که منجر به مرگ ۳ نفر و مصدومیت ۴ نفر شده است ؛ دلیل انفجار در خبرها نیامده
  11. ماشین لوکس : اگر ماشین با ارزش بالای یک میلیارد تومان باشید منتظر برگه مالیات باشید. رییس سازمان امور مالیاتی امروز خبر داده که اطلاعات کامل خودروهای لوکس موجود در کشور در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته و به محض تصویب و ابلاغ آئین‌نامه‌های اجرایی اخذ مالیات از آنها در دولت، این قانون به اجرا درخواهد آمد.
  12. فیل ایرانی : خبر آخر اینکه چند سال پیش یک جفت فیل نر و ماده از سریلانکا به باغ وحش ارم تهران آورده شده بودند و امروز از بچه این خانواده که نام مایسا را برایشان انتخاب کرده اند رونمایی شد.
کدخبر: ۴۰۱۲۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر