کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۰۱۵
تاریخ خبر:

عاملین قتل‌عام خانواده زاهدانی‌ به دام‌ افتادند

روزنامه هفت صبح | بالاخره بعد از گذشت ۱۵روز، عامل اصلی قتل‌عام هشت عضو یک خانواده در زاهدان به همراه پنج همدستش دستگیر شد.در تاریخ یازدهم خرداد سال جاری قتل هشت عضو یک خانواده شامل دو زن، سه پسر و سه دختر در یکی از محلات شهر زاهدان (حوالی خیابان شهید فاضلی) رخ داد.

ساعت حدود ۱۲ظهر بود که یکی از آشنایان خانواده با پلیس تماس گرفت و اطلاع داد که در پی تماس‌های مکرر و بی‌نتیجه، نگران ساکنان خانه شده و بالاخره وارد خانه آنها می‌شود و با جسدهای غرق در خون آنها مواجه می‌شود. بلافاصله عوامل انتظامی وارد صحنه قتل شدند و مشاهده شد،دو خانم و شش کودک جان خود را از دست داده‌اند که در میان قربانیان یک نوزاد هشت ماهه هم بود.

همانطور که در خبر اولیه هم اشاره شده بود، پدر این خانواده زندانی بوده و مدتی قبل با قرار وثیقه آزاد شده بود اما ظهر روز دهم خرداد خود را به زندان معرفی کرده بود. قربانیان با شلیک گلوله به قتل رسیده و حدود ۹ ساعت از مرگ‌شان می‌گذشت.حرف و حدیث‌ها راجع به قتل‌عام این خانواده زیاد بود.از جرم پدر به دلیل حمل موادمخدر تا کشیدن پای باندهای موادمخدر به این ماجرای مخوف.

در نهایت روز گذشته پلیس زاهدان خبر دستگیری قاتل را منتشر کرد. طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان درباره این ماجرا می‌گوید:«عامل اصلی این جنایت را که جوانی ۲۶ساله بود، شناسایی و متهم طی یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان دستگیر و در بازرسی محل اختفای او اموال سرقت‌شده از منزل مقتولان به همراه یک قبضه کلت کمری با ۲۷ فشنگ جنگی کشف شد.

با دستگیری این متهم مشخص شد او به‌صورت حرفه‌ای در امر قاچاق موادمخدر فعالیت داشته و با کمک پنج نفر از همدستانش مرتکب این جنایت شده است.» متهم به جنایت ارتکابی اعتراف کرد و اظهار داشت که چند روز قبل از جنایت با پدر و سرپرست مقتولان معامله موادمخدر داشته است که پس از اینکه او خود را به دادگاه معرفی و روانه زندان شده بود، متهم به اتفاق همدستانش تصمیم می‌گیرند تا موادمخدری که داخل منزل مقتولان بوده را سرقت کنند.

متهم در شب حادثه به اتفاق همدستان خود به در منزل مقتولان رفته و پس از تهدید اعضای خانواده با شلیک سلاح کمری اقدام به قتل آنها می‌کند و با توجه به اینکه موادمخدر را داخل منزل پیدا نکرده بودند، برای انحراف ذهن ماموران و گمراه ساختن پلیس، با صحنه‌سازی اقدام به سرقت تعدادی از وسایل منزل کرده و از محل متواری می‌شوند.

در نهایت پنج همدست دیگر این فرد قاتل شامل یک زن و چهار مرد شناسایی و متهمان دستگیر شدند. در این عملیات و در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ استفاده شده در این جنایت، مقدار ۴۵کیلوگرم موادمخدر شامل ۴۳کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم مرفین نیز کشف شد.

کدخبر: ۳۹۷۰۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر