کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۶۱۲۸
تاریخ خبر:

توئیت بازی| عملکرد مدیری در مسابقه دورهمی

روزنامه هفت صبح | فصل جدید مسابقه دورهمی رو به پایان است و به‌زودی پرونده آن بسته می‌شود. درباره نسخه جدید دورهمی بارها نوشتیم؛ از ساختار آن تا برخی اشتباهات مجری. در روزهای شروع این نکته را اشاره کردیم که جذابیت اصلی مسابقه به اجرای خود مهران مدیری برمی‌گردد. حالا که مسابقه رو به پایان است می‌توان همان حرف را بار دیگر تکرار کرد و گفت مدیری برگ برنده اصلی مسابقه دورهمی است.

در این فصل او به اندازه کافی فرصت شوخی با تماشاچی‌ها را نداشت اما از هر موقعیت بهره برد و با شرکت‌کننده‌ها شوخی کرد. هدف مدیری هم ایجاد فضای شاد در دورهمی است و هم فراهم کردن موقعیتی تا شرکت‌کننده بر ترس ناشی از مسابقه غلبه کند. او و رامبد جوان در رقم زدن چنین شرایطی همیشه موفق عمل کرده‌اند. درست برعکس محمدرضا گلزار که موقع اجرای مسابقه، از چارچوب «ستارگی» بیرون نمی‌آید و به اصطلاح فضا را نمی‌شکند. به مهران مدیری و مسابقه دورهمی نقد وارد است اما به شیوه اجرا و مواجهه با شرکت‌کننده‌ها هرگز.

کامنت‌ها
وحید سعیدی: یکی از ویژگی‌های مسابقه «دورهمی» اجرای مهران مدیری است. مدیری به‌خوبی می‌داند که شرکت‌کننده‌ها در مصاف با او دچار استرس می‌شوند و امکان دارد نتوانند به‌خوبی به سوالات پاسخ دهند، بنابراین با ایجاد فضایی صمیمانه بین خودش و شرکت‌کننده و شوخی کردن‌های مناسب با آنها سعی می‌کند این استرس را از بین ببرد. کاری که محمدرضا گلزار آن را انجام نمی‌دهد.

احمد رنجبر: بارها عملکرد مهران مدیری را نقد کرده‌ایم اما شخصا علاقه‌مند به اجرای او بوده‌ و هستم. همین سابقه ذهنی خوشایند، گاه به‌طور ناخودآگاه باعث فراموش کردن ضعف‌های بازیگری‌اش می‌شود! اوج کاربلدی او در مسابقه دورهمی این است که فضای پراسترس را برای شرکت‌کننده از بین می‌برد.

مرجان فاطمی: مهران مدیری شخصیتی محبوب است. فرقی نمی‌کند سریال بازی کند، دورهمی اجرا کند یا به عنوان مجری مسابقه مقابل دوربین ظاهر شود. همین‌که بیاید شوخی کند و بخنداند برای همه کافی است.

کدخبر: ۴۰۶۱۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر