کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۲۳۰۴
تاریخ خبر:

تماشای این فیلم‌ها را امروز و فردا از دست ندهید

روزنامه هفت صبح | ترنس مالیک به واسطه ساخت فیلم «درخت زندگی» بسیار مورد توجه قرار گرفته است اما اکثر منتقدان معتقدند «یک زندگی پنهان» مهمترین فیلم کارنامه اوست. داستان فیلم «یک زندگی پنهان» با عنوان اصلی «A Hidden Life»، در سال ۱۹۳۹ رخ می‌دهند؛ زمانی که پایه‌های حکومت هیتلر در حال استوارشدن است. ترنس مالیک داستانی واقعی درباره یک معترض باوجدان را روایت می‌کند که در جنگ جهانی دوم از مبارزه برای نازی‌ها سر باز می‌زند. در این فیلم خبری از میدان‌های جنگ نیست. به جای نشان دادن نبردهای بزرگ و پر زدوخورد، داستان کشمکش یک مسیحی با وجدانش را به تصویر می‌کشد. «یک زندگی پنهان» امروز برای اولین بار از تلویزیون پخش می‌شود.

‌یک زندگی پنهان/ پنجشنبه/ ۲۳:۱۵/ شبکه یک
کارگردان: ترنس مالیک
فیلمنامه: ترنس مالیک
بازیگران: آگوست دیل، والری پاکنر، ماتیاس اسخونارتس، مایکل نیکویست، برونو گانتس
محصول: آمریکا/ ۲۰۱۸
رتبه در سایت imdb: 7.4 از ۱۰

جنگ بنت/ جمعه/ ساعت ۱۴:۳۰/ شبکه سه
کارگردان: الکس راناریولو
فیلمنامه: الکس راناریولو
بازیگران: مایکل روارک، تریس ادکینز، علی افشار و آلیسون پیج
محصول: آمریکا/ ۲۰۱۹
رتبه در سایت imdb: 5.9 از ۱۰

شبکه سه قرار است فردا برای اولین بار فیلم «جنگ بنت» را روی آنتن بفرستد. یک درام ورزشی آمریکایی
درباره مارشال بنت، پیشکسوت موتورکراس است. مارشال گروهبان ارتش است و به خاطر عشق و علاقه‌اش تصمیم می‌گیرد مسابقات موتورسواری را کنار بگذارد و به ارتش ملحق شود. در یکی از عملیات‌ها مجروح می‌شود و یکی از پاهایش دچار آسیب جدی می‌شود. او تصمیم می‌گیرد در مغازه دوستش کار تعمیرات موتورسواری را انجام دهد اما بعد از گذشت چند روز تصمیم می‌گیرد تا برای نجات مزرعه خانوادگی‌اش مسابقه‌ای برگزار کند و جایزه بگیرد. نکته قابل توجه اینجاست که این فیلم بر اساس زندگی واقعی یک جانبار ساخته شده و در پیست‌های واقعی با موتورهای واقعی ضبط شده است.

برگزیت/ جمعه/ ساعت ۱۶/ شبکه یک
فیلمنامه: جیمز گراهام
کارگردان: توبی هاینس
بازیگران : بندیکت کامبربچ، لی بردمن، ریچارد گولدینگ، جان هفرنان، الیور مالتمن
محصول: آمریکا/ ۲۰۱۹
رتبه در سایت imdb: 7 از ۱۰

شبکه روز جمعه هم یک فیلم جدید روی آنتن می‌فرستد. فیلم «برگزیت» برگرفته از داستان واقعی و مهیج دومینیک کامینگز است، مدیر کارزار «رای به خروج» که کمپینی را راه انداخت تا رای دهندگان بریتانیا را متقاعد به ترک اتحادیه اروپا کند و…. بسیاری از منتقدان بازی بندیکت کامبربچ را فوق‌العاده و واقعی عنوان کرده‌اند و از آن به عنوان مهمترین برگ برنده صحبت به میان آورده‌اند. این اولین بار نیست که کامبربچ نقش یک شخصیت حقیقی را در فیلم‌ها بازی می‌کند. او سال ۲۰۱۵ برای بازی در نقش آلن تورنگ، دانشمند افسانه‌ای نامزد دریافت جایزه اسکار شد. در سال ۲۰۱۳ هم نقش جولیان آسانژ بنیان‌گذار ویکی‌لیکس را به عهده گرفت.

کدخبر: ۴۲۲۳۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر