کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۹۴۶۸
تاریخ خبر:

تعطیلات نوروزی با تور دبی

رپورتاژ آگهی| اغلب ما انسان‌ها عاشق سفر کردنیم! این که چند روز تعطیلی پیدا کنیم تا از روزمرگی و دغدغه‌های همیشگی فاصله بگیریم تا ذهنمان هوایی بخورد، طبیعتا این اتفاقی همیشگی نیست؛ چرا‌که در سال شاید چند موقعیت انگشت شمار پیش بیاید که مرخصی چند روزه داشته باشیم، وضعیت مالی‌مان خوب باشد تا بتوانیم یک برنامه‌ریزی خوب برای سفر دلخواهمان کنیم. خوب چه زمانی بهتر از تعطیلات عید نوروز 1402!

به همین دلیل وقتی که در نهایت تصمیم قطعی گرفتید و شرایط همه جوره بر طبق مراد شما بود، طبیعتا به دنبال مقصدی هیجان‌انگیز و مناسب می‌گردید. خوب در مطلب امروز ما قصد داریم به معرفی دبی عروس خلیج‌فارس بپردازیم که بی‌شک تور دبی نوروزی می‌تواند بهترین گزینه سفر عید امسال شما باشد.

نوروزتان را در مدرن‌ترین شهر خاورمیانه بگذرانید و از آسمان خراش‌هایش دیدن کنید، شتر‌سواری کنید و هیجان سافاری و هزاران تفریح دیگر را در دل این شهر تجربه کنید. خوشبختانه آب‌وهوای دبی در بازه زمانی عید نوروز نسبت به تابستان شرایط بهتری دارد و می‌توانید از تمامی تفریحات ساحلی و آبی آن کلی لذت ببرید.

برای اینکه از یک سفر عالی و بدون دغدغه برخوردار شوید، می‌توانید روی خرید تور دبی ارزان ویژه نوروز 1402 آن هم از آژانس مسافرتی سفریار آریا حساب ویژه‌ای باز کنید. یادتان باشد که همین امروز با کارشناسان تور دبی سفریار در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص رزرو تورهای دبی در متنوع‌ترین حالت به شما بدهند.

چرا در ایام عید نوروز، تور دبی گران می‌شود؟

خوب این که قیمت تور دبی نوروز 1402 چرا بالا می‌رود و بر چه اساسی تعیین می‌شود، در اصل عوامل مختلفی در آن دخیل هستند که مهم‌ترین آن‌ها شامل قیمت بلیط دبی از تهران یا دیگر شهرها با پروازهای داخلی (ماهان ایر، کیش ایر و…) و خارجی (امارات، ایر عربیا و…)، نرخ هتل دبی و تعداد شب‌های که قصد دارید در این شهر اقامت داشته باشید است.

عکس اول

طبیعتا بالا بودن نرخ تورهای نوروزی دبی به دلیل تقاضای بالای مسافران در این بازه زمانی است و مهم‌تر عید نوروز در اصل «های سیزن دبی» به حساب می‌آید. همچنین با توجه به افزایش قیمت بلیط پروازهای رفت‌و‌برگشت دبی، هزینه‌های تورهای دبی ویژه نوروز معمولا 2 برابر و یا بیشتر از دیگر بازه زمانی‌ها در سال می‌شود. اما یادتان باشد که در نوروز اکثر فروشگاه‌های برندهای معتبر دنیا تخفیفات هیجان‌انگیز بر روی اجناس خود می‌گذارند.

با این اوصاف ما توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال ارزان‌ترین قیمت تور دبی عید 1402 هستید، از کارشناسان تور دبی سفریار راهنمایی کامل را بگیرید و حتی منتظر تور دبی لحظه آخری نوروز 1402 هم باشید.

عکس ۲

بهترین زمان خرید تور دبی نوروز چه موقعی است؟

بهترین زمان خرید تور دبی نوروزی، 1 تا 1.5 قبل از تاریخ سفر شما به دبی است. چون در این بازه زمانی بلیط رفت‌و‌برگشت هواپیما را می‌توانید به صورت سیستمی خریداری کنید و هزینه کمتری برای بلیط هواپیما دبی بپردازید. حواستان باشد که رزرو هتل محل اقامت خود را نیز بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفر اقدام کنید.

اما نظر ما برای بهترین تاریخ شروع سفر نوروزی به دبی، 27 اسفند ماه تا 4 فروردین است که این زمان جزو پرطرفدارترین تاریخ برای حضور شما در دبی و اقامت در بهترین هتل‌های دبی با بهترین امکانات و برنامه‌های هیجان‌انگیز است. اگر این بازه زمانی را انتخاب کردید پیشنهاد می‌کنیم که قبل از نیمه اسفند ماه نسبت به خرید تور نوروز دبی 1402 خود اقدام نمایید.

نکته: تور نوروز 1402 دبی در تاریخ‌های 28 و 29 اسفند و 1 و2 فروردین کمی گران‌تر از بقیه تاریخ‌ها است.

عکس ۳

تور هوایی دبی در نوروز از کدام شهرها برگزار می‌شود؟

پرواز دبی معمولا از تمامی شهرهایی که فرودگاه بین‌المللی دارند، توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی بسیار زیادی انجام می‌شود. در زیر به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • تور دبی از تهران: همه روزه و با پرواز ایرانی ایران ایر، ماهان، فلای دبی، امارات و ایر عربیا
  • تور دبی از شیراز: سه روز در هفته با پرواز ایران ایر، ماهان و امارات
  • تور دبی از اصفهان: دو روز در هفته و با پرواز ایران ایر و ماهان
  • تور دبی از مشهد: دو روز در هفته با پرواز ماهان و ایران ایر
  • تور دبی از اهواز: سه روز در هفته با پرواز ایران ایر
  • تور دبی از کیش: همه روزه و با پرواز کیش ایر

عکس ۴

در مطلب از راهنمای سفر نوروزی به دبی سعی کردیم اطلاعاتی مفید و مهمی که پیش از سفر به دبی نیاز دارید را به شما کاربران عزیز بدهیم. بدون شک دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصدی است که بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا مشتاق سفر به آن هستند و چه فرصتی بهتر از ایام عید برای ما ایرانیان که با یک برنامه‌ریزی خوب راهی این مقصد رویایی و جذاب شویم.

در آخر پیشنهاد ما به‌ شما همراهان عزیز این است که اگر می‌خواهید یک سفر حسابی و بدون دغدغه در ایام عید نوروز به دبی داشته باشید، حتما جهت مشاهده و رزرو بهترین تورهای دبی سری به وبسایت safaryaar.com بزنید.

کدخبر: ۵۰۹۴۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر