نخرید … من به جرات میگم تا الان یک شیشه
آبلیمو نخریدم. چون میدونم برای یک لیتر آ
بلیمو حداقل باید پنج کیلو لیموی چهار هزا
رتومنی رو مصرف کنی. ضمن اینکه هیچ آبلیمو
ی طبیعی به این شکل یک رنگ و یک دست نیست.
چون ته نشین میشه طبیعیش. اینم مثل فرغون
سازان وطنی نخرید تا ورشکست بشن.
هههههههههه قضیه اب معدنی دماونده،هفته ای
دیگه اعلام میکنن همشون استاندارده خخخخخ
خ
بازم جای شکر داره که مسولین کشوری دارن ح
ساس میشن با کالاهای نامرغوب . اشاالله هم
ه چی درست میشه
ازین به بعد، هر صنف یا فردی در خصوص تولی
د و عرضه محصولات، خطایی کرد، به “مِنا” و
یا فرودگاه جَدِّه عربستون آل سعود تبعید
شون کنید(؟!)- فرهنگی بازنشسته ۶۰ ساله، …
طهرون.
والا همشون تقلبین ولی چون اونه هم پارتی
دارن وهم برش باهشون کاری ندارند فقط اینج
ا کی سرش کلاه میره امت همیشه در صحنه
mortezajahandideh۱۳۹۴/۷/۱۸
چین چین بچین نچین دستچین…
بعد میگن حمایت از تولید ملی و …… خخخخ
همه سودجو منفعت طلب آخرش چی میشه جری
مه سنگین میکنن چه نفعی به حال ما داره ض
رر به جون ما خورده بدش جریمش میره تو ج
یب کی
ما مسلمونیم یا اون آمریکایی ها اروپایی ه
ا ؟؟واقعا یکی بیاد جواب بده که چرا یه عد
ه با جون مردم بازی میکنن .
پس باید دیگه به چه مواد غذایی اعتماد داش
ته باشیم
بدبختی ما اندازه چین لاییک هم نیستیم که
هر کسی به مردم خیانت و باعث زیان مردم می
شه رو اعدام میکنه اونوقت ما فقط یارو رو
چند صد هزار تومن جریمه میکنیم بعدش اونا
دوباره شروع به دزدی میلیاردها تومان میکن
ن
هر کس به این مردم پ این مملکت خیانت میکن
ه اگه هدایت شدنیه خدا هدایتش کنه اگر نه
خدا از روی زمین هرچه زودتر برش داره