نوشیدن آب کافی بیش از آنچه تصور میکنیم برای سلامت بدنمان مفید است.
خبرگزاری ایسنا: نوشیدن آب کافی بیش از آنچه تصور میکنیم برای سلامت بدنمان مفید است.
نبودن آب کافی در بدن با علائمی همراه است که نشاندهنده این کمبود هستند.
شبکه خبری فاکس نیوز به برخی از این علائم اشاره کرده است:
۱٫ احساس خستگی: کارشناسان بر این باورند که نوشیدن آب به اندازه کافی و لازم برای بدن سطح انرژی را افزایش میدهد و برای رفع خستگی موثر است.
۲٫ افزایش وزن: بررسیها نشان میدهد نوشیدن آب به کنترل اشتها و پایین نگه داشتن سطح کالری مصرفی کمک میکند.
۳٫ آسیب دیدگی مفاصل: آب با چرب کردن و به اصطلاح روغن کاری کردن مفاصل در تسکین درد این نواحی نقش دارد.
۴٫ ضعف سیستم ایمنی: وجود آب کافی در بدن مانع از ابتلای فرد به مشکلاتی چون سرفه، سرماخوردگی و آنفلوآنزا میشود.
۵٫ ظاهر نامناسب پوست: نوشیدن آب کافی مانع از آن میشود که پوست به شکل خشک و چروکیده جلوه کند.
۵ نشانه کمبود آب در بدن
آخرین تحولاتسلامت و زندگیرا اینجا بخوانید.
مهم ترین اخبار
- آخرین حضور رهبر شهید انقلاب در مراسم شب عاشورای حسینیه امام خمینی(ره)
- زندگینامه محمود کریمی مداح محرم + عکس های دیده نشده
- سفر به ایام قدیم | مراسم ایام محرم در خیابانهای تهران؛ سال 1327
- تصویر دیده نشده از قالیباف در کنار رهبر انقلاب سیدمجتبی خامنه ای
- دانلود مداحی تموم مردم دنیا مارو میخونن دیوونه / ترند محرم
- بیوگرافی علی حق پرست بازیکن تیم ملی والیبال + عکس های خصوصی
- جزئیات گرافیکی GTA 6 فاش شد / تایید دو حالت گرافیکی و پشتیبانی کامل از DualSense
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
بدون دیدگاه.



