کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۶۸۷
تاریخ خبر:

مهمانی اشرافی در هتل ورساچه

مهمانی اشرافی در هتل ورساچه

درباره یک مهمانی عجیب‌وغریب در دوبی که محصولات برندهای فوق‌لوکس با اسکورت وارد آن شدند

روزنامه هفت صبح| جمعه هجدهم اسفندماه، یک جشن نوروزی مجلل در یکی از گران‌‌قیمت‌ترین هتل‌های دبی برگزار شد و فرزاد فرزین، ناصر زینلی، محسن شریفیان و محمد بحرانی برای مهمانان به روی صحنه رفتند. کنسرتی گروهی با سرو خاویار و آتش‌بازی که بلیت آن تا 64‌میلیون تومان قیمت داشت و به برخی مهمانان به قید قرعه جواهرات هدیه داده‌ شده است.

 

همانطور که قبلا نوشته بودیم پالازو ورساچه، هتلی که این جشن در آن اجرا شده، خودش به‌تنهایی مکانی است که راه یافتن به آن جیب پرپولی می‌طلبد و هزینه یک شب اقامت در آن به 70‌میلیون تومان هم می‌رسد. حالا برخی از کانال‌های خبری فارسی داخل امارات می‌گویند در این شب ایرانیان ثروتمند از سراسر دنیا دور هم جمع شده بودند.

 

هرچند که این خبر بیشتر یک تبلیغ برای شرکت برگزار‌کننده این رویداد است، اما برخی از اسپانسرهای این برنامه قابل توجه هستند. بهاره رهنما هم که دقیقا همان روز، تئاتری به نویسندگی خودش در دبی به روی صحنه برد، بعد از اتمام اجرا، خودش را به این کنسرت رساند و فرزاد فرزین به‌عنوان مهمان برنامه او را معرفی کرد.

 

اینجا چند نکته جالب از این شب و حاشیه‌هایش می‌خوانید:

یک: بعد از اینکه تیزر تبلیغاتی این اجرا در فضای مجازی منتشر شد، برخی برگزارکنندگان کنسرت‌های خوانندگان لس‌آنجلسی از سر رقابت سعی کردند جلوی این رویداد را بگیرند. نام و نشانی از آن‌ها منتشر نشد، اما سعی داشتند بگویند برگزار کننده این ایونت کلاهبردار است که تا به امروز چنین چیزی اثبات نشده است. 

 

دو: قیمت بلیت‌‌های این جشن بین 14‌میلیون تومان و 64‌میلیون تومان بود. این جشن که در یکی از رستوران‌های هتل ورساچه برگزار شد، ظرفیتی حدودا 400‌نفره داشته و میزهای 10نفره برای تماشاگران درنظر گرفته شده بود. صندلی‌های سه ردیف اول برای هر نفر رقمی بیش از 64‌میلیون تومان، دو ردیف بعدی حدودا 40‌میلیون تومان و ردیف‌های آخر نفری 14‌میلیون و ‌هزار تومان قیمت داشتند. تمامی بلیت‌‌های این جشن نوروزی خیلی زود به فروش رفت؛ در حالی که اطلاع‌رسانی گسترده‌ای هم درباره آن به خصوص در صفحه خود هنرمندان نشده بود. 

 

سه: 78 ایرانی که از مهمانان این جشن بودند در هتل ورساچه اتاق رزرو کردند. این اقامتگاه لوکس با چندین رستوران و بار به برگزاری رویدادهای تفریحی و مراسمات مجلل در دبی معروف است و سلبریتی‌های زیادی مانند جنیفر لوپر، اسنپ داگ، پاریس هیلتون و ... در آن رفت‌و‌آمد داشته‌اند. هزینه یک شب ماندن در سوئیت‌های مجلل این هتل به بیش از ‌73میلیون تومان هم می‌رسد.   

 

چهار: بلاگرها، مزون‌داران و آرایشگران ایرانی ساکن دبی از جمله افرادی بودند که در این جشن حضور داشتند و چندین و چند پست و استوری از آن شب منتشر کردند. این ویدئوها نشان می‌داد که این افراد از دوستان و همکاران مدیر شرکت برگزارکننده هستند و برای پروموت‌کردن برنامه به آنجا دعوت شده‌اند. برخی از مهمانان دیگر هم از مدیران و سرمایه‌داران ایرانی ساکن دبی بودند که در بین ایرانیان امارات شناخته شده هستند. اینطور گفته می‌شود که بلیت‌ها گزینشی فروخته شده و این جشن در حقیقت یک مهمانی بزرگ برای افرادی بوده که اکثرا یکدیگر را می‌شناختند. برخی از مهمانان هم ایرانی نبودند و از کره و فرانسه و کشورهای عربی در این جشن شرکت کردند.

 

پنج: اسپانسرهای این رویداد لوکس چه برندهایی بودند؟ جواهری مظفریان که در خیابان کریمخان تهران واقع شده و چندین شعبه هم در لندن و دبی دارد یکی از اسپانسرهای ایرانی این برنامه بود. به مناسبت روز زن یک قرعه‌کشی هم بین مهمانان خانم برگزار و به برنده‌ها زیورآلات این برند هدیه داده شد. صاحب و بنیانگذار این برند جواهرسازی یکی از مهمانان ویژه و ثروتمند این رویداد بود. یکی دیگر از اسپانسرها، برند سوئیسی ساعت فردریک کنستانت بود که گفته می‌شود محموله ساعت‌های خود را برای نمایش‌دادن در این رویداد، با هشت اسکورت به هتل ورساچه رساند. شرکت اماراتی الحبتور یکی دیگر از حامیان مالی این رویداد بود.

 

این شرکت یکی از پخش‌کننده‌های بزرگ و اصلی خودروهای لاکچری در امارات است و در زمینه املاک و مستغلات هم فعالیت گسترده‌ای دارد. ارزش خالص این کمپانی به بیش از 3/2میلیارد دلار می‌رسد. یکی از مدیربرنامه‌های خوانندگان این کنسرت، پیش از این به هفت صبح گفته بود یکی از بانک‌های مهم دولتی هم از اسپانسرهای این جشن است و رئیس آن قرار است آنجا حضور داشته باشد. با این حال در پوسترهای منتشر شده از این رویداد اسمی از بانک به‌عنوان اسپانسر برده نشده است. 

 

تعهد کاری خانم رهنما

شش:  بهاره رهنما و لیندا کیانی دو بازیگری بودند که در این کنسرت حضور داشتند. رهنما درست در روز برگزاری این رویداد، در دوبی نمایش کمدی موزیکال میدان یاقوت را هم به روی صحنه برد. هفته قبل از آن هم در دبی ورکشاپی برای ایرانی‌ها برگزار کرده و از برخی از هنرجویان خروجی همین ورکشاپ برای این تئاتر استفاده کرد. بعد از اولین شب تئاتر او و چند نفر از همکارانش هم خودشان را به این کنسرت گروهی رساندند.

 

فردای آن روز رهنما به همراه گروهش به شهر شارجه امارات رفت، اما وقتی که قصد داشتند به دوبی بازگردند تا شب دوم این اجرا را هم به پایان برسانند، در شارجه باران شدیدی به راه افتاد و خیابان‌ها را آب گرفت. اتفاقا ویدئویی از رهنما منتشر شد که دقیقا وسط سیل و جریان آب که تا زانوی پای او بالا آمده بود، می‌گفت تلاش دارد تا هر طور شده خود را به اجرا برساند. رهنما تلاش زیادی کرد اما با هشدارهای پلیس امارات رفت‌و‌آمد ممنوع و اجرای شب دوم لغو شد. البته شب گذشته این کنسلی جبران شد و برای شب آخر این نمایش به روی صحنه رفت. 

 

کدخبر: ۵۵۴۶۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر