کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۰۸۳
تاریخ خبر:

منت گذاشتید آقای زاکانی

منت گذاشتید آقای زاکانی

درباره کارگردان تلویزیونی، پارتی بازی، موج سرما و دکتر ظریف

روزنامه هفت صبح| یک:   کیفیت بالای تصویربرداری بازی ملوان و استقلال که در انزلی هم انجام می‌شد نشان داد در تصویربرداری‌های مسابقات فوتبال در ایران هنوز هم مسئله اصلی، شخص خود کارگردان است. کارگردان تلویزیونی گزارش این بازی حواسش جمع بود،‌ فوتبال را می‌فهمید، ‌نمی‌گذاشت هیچ تصویر و لحظه‌ای در ابهام باقی بماند.

 

در امکانات ضعیف بود و دستش تنگ اما ذائقه یک کارگردان تلویزیونی درجه یک را داشت. به لطف این آقا که اسمش را هم نمی‌دانم تماشای بازی استقلال و ملوان بسیار لذتبخش بود. کاش از او تقدیری هم می‌شد و کاش اسمش را می‌دانستیم. راستش توقعاتمان در همین حد است. این که یک تکنسین کارش را با دقت و ظرافت انجام دهد. 

 

دو: آقای زاکانی شهردار محترم روز چهارشنبه گفته‌اند که:‌ هرکسی که تخصصش به درد شهرداری بخورد جذب می‌کنیم، بنده به عنوان شهردار نه دخترخاله و نه پسرخاله نیاوردم و حتی من نزدیکترین کس به خودم که ماه‌ها بیکار بود، نیاوردم و حق ندارم پاره تنم را بیاورم به شهرداری تهران.

 

  از این که ایشان پاره تنشان را به خاطر بیکاری به شهرداری نیاورده‌اند و به این وظیفه آشکارشان به عنوان یک مدیر عمل کرده‌اند سپاسگزاریم. می‌بینید به همین هم راضی هستیم. این که شهردار برای اعضای خانواده‌اش پارتی بازی نکند. حالا این که این مسئله را به عنوان مزیت مدیریتش به رخ ما می‌کشد هم اشکالی ندارد. ما راضی هستیم. 

 

سه:  با احتیاط منتظر آن موج سرمایی هستیم که سایت‌های هواشناسی وعده‌اش را داده‌اند. دیروز ساعت دو بعدازظهر در مسیر آمدن به سر کار خود را با پولیور و کاپشن و شال گردن پوشانده بودیم که در ورود به خیابان متوجه شدیم که عنقریب از گرما خفه خواهیم شد و دماسنج اتومبیل هوای بیرون را 14 درجه بالای صفر نشان می‌داد.

 

همین چند دقیقه پیش از نوشتن این کلمات یعنی ساعت هفت و ده دقیقه شب هم از روزنامه رفتم بیرون باز هم هوا گرم بود. اما مطمئن هستیم که وعده‌های هواشناسان عزیز درست ازآب در خواهند آمد و ما فردا و پس فردا در سوز و سرما و برف غوطه‌ور خواهیم شد. 

 

چهار: چند تا مطلب دیدم که  خبرنگار مصاحبه کرده که دلیل حمله به آقای ظریف از سوی رسانه‌های اصولگرایان چیست‌. پاسخ‌هایی هم منتشر شده بود که یکی‌اش را در سایت نگار کار کرده‌ایم  اما به نظر جریان کمی وارونه است‌. یعنی این دکتر ظریف است که یک نفس در حال حمله به ایده‌های مورد نظر اصولگرایان است‌. ایشان یکی دو روز پیش باز هم سخنرانی کرده‌اند و آمارشان را باز هم بالا برده‌اند. دستشان درد نکند. ما که از شنیدن حرف‌های ایشان سیر نمی‌شویم. درباره جان کری و بقیه. 

 

کدخبر: ۵۵۴۰۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر