کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۰۶۳
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| انشاخوانی ستار و نطق بهاره

‌ویدئوهای پربازدید هفته| انشاخوانی ستار و نطق بهاره

درباره عذرخواهی سلبریتی‌ها و هنرمندان و ستار و ژیلا و...

روزنامه هفت صبح| این هفته کمی بعد از خبر کلاهبردار از آب درآمدن کوروش کمپانی، ویدئویی از او در یکی از هتل‌های دوبی کنار استخر منتشر شد. بعد از آن برخی سلبریتی‌ها بابت تبلیغ این شرکت عذرخواهی کردند. الهام حمیدی در اینستاگرام خود در قالب یک ویدئو گفت:

 

«این کار شغل من است. هیچ کاری‌رو بدون تحقیق انجام نمی‌دم. من صرفا خوشحال بودم که یک کمپانی داره گوشی‌رو با قیمت مناسب بین مردم عرضه می‌کنه. این برای من خوشایند بود و خواستم با تبلیغات تشویقی داشته باشم برای همه کمپانی‌ها که هوای مردم‌رو داشته باشن. اولین کسی بودم که در پیجم برای همدردی عذرخواهی کردم. تمام مبلغی که برای تبلیغات به من داده شد‌رو برگردوندم.»

 

سید‌جواد هاشمی هم گفت: «یک روزی من در تاکستان مجری یک برنامه‌ای بودم و یک آقای کارآفرینی‌رو معرفی و تشویق کردم. ایشون الان رفته زندان. گناه من که مجری بودم چیه؟ کو‌روش کمپانی با صدها بیلبورد در کشور کلاهبردار از آب دراومده. من به سهم خودم عذرخواهی می‌کنم.» یک روز بعد از این عذرخواهی ویدئویی از حضور تبلیغاتی او در تیزر موسیقی با ظاهری متفاوت منتشر شد.

 

محسن افشانی اما واکنش متفاوتی به کلاهبرداری کوروش کمپانی داشت: «جایی از دنیا داریم زندگی می‌کنیم که مثل همه دنیا تبلیغ انجام میشه ولی اونی که فحش می‌خوره و باید جواب پس بده اونیه که تبلیغ کرده. ما نه دسترسی داریم نه تواناییش‌رو داریم استعلام کنیم و تا زمانی که صاحب اون برند تخلف نکرده، نمی‌تونن قصاص قبل جرم کنن. به من و کسانی که تبلیغ کردن ربطی نداره. به هر حال من عذرخواهی کردم ولی به ما ربطی نداره.»

 

یکی از ویدئوهایی که این هفته واکنش‌های منفی زیادی را به همراه داشت، مسخره کردن افراد دارای معلولیت در یکی از برنامه‌های شبکه نسیم بود. ستار، خواننده ساکن آمریکا در کنسرت اخیرش در ونکوور کانادا به جای آنکه آهنگ معروف «سلام» را بخواند، از روی متن بدون ملودی و ریتم، روخوانی کرد.

 

ژیلا صادقی در برنامه زنده گفت: «دقت کردین پزشکا روی صورت‌شون عمل جراحی انجام ندادن؟ مثلا آقای دکتر شما خودتون بینی‌تون رو عمل کردین؟» آقای دکتر هم جواب داد: «بله!» احمد مجدزاده معروف به آقای «جدی می‌فرمایید؟»

 

به برنامه تلویزیونی کامران نجف‌زاده آمد و گفت: «اولش همسر و دخترم واکنش خوبی به شوخی‌هایی که با من می‌شد نداشتند اما الان خوب شدند. هر چی شوخی با من بکنید راضی هستم.» جواد خیابانی هم در یک برنامه تلویزیونی گفت: «مردم به اندازه کافی غم دارند. اگر خنده میارم به لبتون عیب ندارد.»

 

و در آخر بهاره رهنما در نطقی طولانی گفت: «بعضی زنا کم نیستند اتفاقا زیادند. برای همین طرف ول می‌کنه و میره. خیلی از شما مردا یه زن معمولی‌رو به یه زن سرشار ترجیح می‌دید. چون زن معمولی ترسناک نیست. قرار نیست مرتب دست و پاش‌رو قیچی کنید تا توی جعبه شما جا بشه.»

 

کدخبر: ۵۵۴۰۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر