کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۵۱۸۲
تاریخ خبر:

کشف ۱۵۲‌کیلو تریاک از خودروی ۴۰۵

سرپرست دادسرای انقلاب خراسان رضوی از کشف محموله سنگین مواد مخدر از خودروی ۴۰۵ در مشهد خبر داد.

قاضی مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ظهر امروز در پی اقدام اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر اخباری به دست آمد که نشان می‌داد یک متهم زن در حال انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ است.

وی تصریح کرد: پس از به دست آمدن این اطلاعات ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و خودروی مورد نظر را در جاده مشهد به قوچان شناسایی کردند. پس از شناسایی خودروی این سوداگر مرگ ضابطین قضایی در اقدامی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

خدابخشی عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۱۵۲‌کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب ادامه داد: پس از دستگیری این متهم سابقه دار تیم بررسی کننده به سراغ مخفیگاه وی واقع در بلوار شاهنامه رفتند که پس از ورود به محل و بازرسی آن مقدار ۴۱ کیلو تریاک و ۲کیلوگرم حشیش را کشف و یک متهم زن دیگر را نیز دستگیر کردند.تحقیقات از متهمان این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: ۲۰۵۱۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebrahim021

    خدا لعنت کنه هرکسی که موادد مخدر وارد کش ور میکنه یا داخل کشور مواد مخدر درست میک نن،دسته ماموران نیروی انتظامی باید بوسه زد که جلوی خلاف کاران قاچاقچی مواد مخدر و میگیرن

  • arashparsi

    کار خوبی کردین، اما خدایی بین خودتون تقس یمش نکنین ناموسن