کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۸۱۱۹
تاریخ خبر:

پسر ۱۲ ساله خودش را حلق‌آویز کرد

خبرآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: پدر این کودک ۱۲ ساله به پلیس اطلاع داده، وقتی وارد منزل شده با پسر حلق آویز خود روبرو شده و بلافاصله اقدام به انتقال وی به بیمارستان کرده است.

سرهنگ جمشید باقری، رئیس پلیس این شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت ۱۸/۴۵ دقیقه عصر پنج شنبه و پس از تماس عوامل انتظامات بیمارستان بعثت، گشت کلانتری ۱۴ در محل حضور می یابد.

ماموران پلیس پس از حضور در بیمارستان تحقیقات از خانواده این پسر بچه ۱۲ ساله در منطقه سیلو را آغاز کردند که پدر این نوجوان مدعی شد که هنگام حضور در منزل با جسد حلق آویز شده فرزندش مواجه شده و بلافاصله وی را به بیمارستان بعثت منتقل کرده است.

جعفر شهبازی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان می گوید: ساعت ۱۷/۳۵ نوجوانی ۱۲ ساله توسط خانواده وی در بیمارستان بعثت شهر همدان پذیرش می شود که هیچگونه علائم حیاتی نداشته است.

تیم پزشکی اورژانس به مدت یکساعت کار احیای این نوجوان شامل ماساژ، لوله گذاری و دیگر اقدام ها را انجام می دهند ولی متاسفانه اقدامات احیای موثر واقع نشد.

بنابر اعلام پزشکان اورژانس، احتمال حلق آویزی متصور بود که جسد با دستور مقام قضایی جهت اعلام علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

پرونده ای نیز در این خصوص در دایره جنایی پلیس آگاهی تشکیل و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کدخبر: ۲۴۸۱۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    مرگ در عمق جامعه رسوخ کرده!