کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۲۱۵۰
تاریخ خبر:

چهار گزینه احتمالی برای جایگزین برانکو

۱-افشین قطبی نزدیک‌ترین فرد به نیمکت پرسپولیس است. آنقدر نزدیک که باید او را دیگر جانشین برانکو دانست. پنج سال پیش هم او در یک قدمی نیمکت پرسپولیس بود که در آخرین لحظه - و خوشبختانه-نیمکت به برانکو رسید. این مهندس برق ۵۵ ساله اهل نی‌ریز فارس و بزرگ شده در کالیفرنیا ،‌ بعد از جدایی از پرسپولیس در ژاپن، تایلند، چین و به تازگی در فولاد خوزستان مربیگری کرده و نتایج متوسط رو به ضعیفی کسب کرده‌ اما در عوض هم روابط عمومی قوی‌ای دارد و هم روی خوش و هم لابی قدرتمند.
۲- علی دایی. به شکل عادی او باید سرمربی پرسپولیس می‌شد‌. مضاف بر اینکه یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس به نوعی کارمند شرکت‌های دایی محسوب می‌شود! اما داستان حرف‌هایی که علیه مدیر عامل سایپا زد وضعیت را بغرنج ساخته است‌. به شکلی که نه فقط نیمکت پرسپولیس که هیچ نیمکت دیگر باشگاهی جایی برای آقای گل فوتبال جهان نخواهند داشت. دایی ۵۰ ساله است.
۳- یحیی گل‌محمدی‌. کارنامه بسیار خوبی دارد و تیم‌هایش خوب فوتبال بازی می‌کنند و خودش هم چهره‌ای خوشنام است. حیف که با پدیده قراردادش را تمدید کرده است . او بعد از یک فصل جنجالی در سال ۹۱و ۹۲ در پرسپولیس از این تیم جدا شد و سرمربیگری تیم‌هایی مثل نفت، ذوب‌آهن و تراکتور‌سازی را برعهده ‌گرفت و فصل پیش هم که سرمربی پدیده بود. او ۴۸ ساله است و طی همه این سال‌ها ارزش‌های خودرا نشان داده است. هرچند ‌ هنوز کسی مطمئن نیست او بتواند فشارهای داخلی پرسپولیس و طرفدارانش را تحمل کند.
۴- یک گزینه جدید دیروز توسط بیژن ذوالفقارنسب مطرح شد و آن کسی نبود جز کریم باقری. هافبک کم‌نظیر تاریخ فوتبال ایران که از محبوبیت فوق‌العاده‌ای در میان تماشاگران برخوردار است‌. به‌خصوص که حضور کم‌حاشیه‌اش در کنار برانکو در سه فصل اخیر موجب شد تا بسیاری از حاشیه‌ها از رختکن سرخپوش‌ها دور شوند. اما‌ باقری تجربه‌ای در کوچینگ ندارد و بعید است به لحاظ روحی و فنی آماده هدایت تیم ویژه‌ای مثل پرسپولیس باشد.

-----
*این مطلب در روزنامه هفت صبح ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ منتشر شده است

*توجه :‌ انتشار این مطلب مشمول قانون کپی‌رایت می‌باشد. انتشار متن کامل یا بخشی از آن در وب‌سایت‌ها و کانال‌ها با پیگیری قانونی مواجه خواهد شد.

کدخبر: ۲۶۲۱۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560333445

    اینجا نخونم یه سایت خراب شده دیگه می خون م!!!! این کارا چیه؟؟!!