کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۷۴۳۸
تاریخ خبر:

نیروی انتظامی از شهردار تهران شکایت کرد

نیروی انتظامی از شهردار تهران به خاطر اظهاراتش شکایت کرد.
میزان: معاونت حقوقی نیروی انتظامی از شهرداری تهران به دلیل ارایه گزارش‌های غیر واقعی درباره عقد قرار داد میلیاردی با ناجا در زمان انتخابات ریاست جمهوری شکایت کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با استناد به گزارش شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر و ارایه گزارش غیر واقعی مبنی بر عقد قرار داد میلیاردی شهرداری با یکی از واحد‌های ناجا در زمان انتحابات ریاست جمهوری که روزنامه‌ها با تیر اختلاس جدید شهرداری و ناجا در زمان انتخابات از آن نام بردند، معاونت حقوقی ناجا از شهرداری تهران برای ارایه این گزارش بدون مستندات قانونی اعلام شکایت کرد.

بر اساس این گزارش هر چند روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران بعد از ظهر همان روز با ارسال خبری، این تیتر را شیطنت رسانه‌ها برشمرد و به صورت مبهم این ادعا را رد کرد، اما با رایزنی‌های معاونت حقوقی ناجا از ارسال مدارک و مستنداتی که شهردار آن را علام کرده بود سر باز زد.

بر اساس این گزارش معاونت حقوقی ناجا گفت: انتظار میرود شهردار تهران صرف شنیده‌ها و گزارشات تصمیم نگیرد و تا دلیل و مدرک متقنی در دست ندارد نسبت به اعلام موضوع اقدام نکرده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم نیاورد.

طبیعی است پلیس تهران تمام تلاش خود را برای انجام ماموریت‌های مشترک با شهرداری تهران بکار می‌بندد و حتما در سایه همفکری و همدلی بایکدیگر می‌توان خدمات بهتر و بیشتری را به شهروندان ارائه کرد.

کدخبر: ۱۹۷۴۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • kool1980

    شما راست میگویی!!!

  • reza56mis

    نیرو انتظامی شما گفتی مادربزرگ ‌روستانشی ن من هم باور کرد

  • mohsen01

    در واقع اینها هم اومدن تو شهرداری تسویه حساب با قالیباف… اینها هم مثل روحانی تا کم میاره میندازن گردن دوره قبل قبل