کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۶۹۹۷
تاریخ خبر:

فاجعه در ایرانشهر/راننده قاچاقچی هفت عابر پیاده را کشت

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: راننده خودرو پژو عامل مرگ هفت نفر عابر پیاده در بزرگراه شهید فتح مرادی ایرانشهر به همراه خودرو مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ یدالله ستوده در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با عابران پیاده در بزرگراه شهید فتح مرادی ایرانشهر در ساعت سه بامداد امروز هفت نفر کشته و ۲ نفر زخمی برجای گذاشت.
وی افزود: کشته شدگان این حادثه رانندگی سه نفر زن و چهار نفر مرد هستند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی و جرحی در ساعت سه بامداد امروز در حدود هشت کیلو‌متری مسیر بزرگراه شهید فتح مرادی ایرانشهر ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
وی با تشریح علل وقوع این حادثه افزود: یک دستگاه اتوبوس ۹ نفر از اعضاء یک خانواده را در محل یادشده پیاده کرده اما دقایقی بعد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که خلاف جهت در حرکت بوده پس از برخورد با این افراد از محل متواری شده است.
وی اضافه کرد: براثر شدت ضربه وارده در این حادثه هفت نفر از اعضای این خانواده در دم جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی علت این حادثه را توجه نکردن راننده پژو حامل موادسوختی قاچاق به جلو هنگام حرکت در خلاف جهت در بزرگراه ذکر کرد.
سرهنگ ستوده اظهار داشت: راننده به همراه خودرو صبح امروز دستگیر شد.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه فعالیت در زمینه قاچاق سوخت و کالا که رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی را در پی دارد سالیانه جان ده ها نفر از شهروندان بی گناه سیستان و بلوچستان را می گیرد.
ایرانشهر با ۴۰ کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۳۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

کدخبر: ۱۷۶۹۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mamadariay

    کی اینا درست میشن خدا میدونه بس دیگه به خودتون رحم کنید کمه کم

  • ashkan.66

    به اینا که با ماشین قاچاق می کنن و کمک ف نرای عقب ماشینشون بالاتر از حد استاندارد هست میگن شوتی واقعا هم شوتی هستن سالانه جان خیلی از شهروندان رو همینا میگن بعضی هاشون خودشونو در حد شوماخر میدونن!

  • alinikbakht

    از پژو ۴٠۵ نقره ای بدم اومد.