کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۳۶۸۲
تاریخ خبر:

عجیب‌ترین پرونده سال؛ سارق رویاپرداز دستگیر شد

سارق رویا پردازی که برای سرقت هایش هدفگذاری کرده بود، سرانجام شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه در شرح این خبر می‌نویسد:

ساعت هشت و ۳۰ دقیقه روز ۲۴ تیر ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع سرقت اماکن از یک ساختمان اداری به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد سارق یا سارقان به شیوه تخریب قفل در ورودی ساختمان، اقدام به سرقت از چهار واحد تجاری داخل ساختمان (مطب پزشکی، آرایشگاه زنانه، آتلیه عکاسی و استودیو صدا) کرده و با سرقت اموال و تجهیزات این اماکن، از محل متواری شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت اماکن" و به دستور بازپرس شعبه ۱۴ دادسرای ناحیه ۲ تهران، پرونده در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل سرقت مشخص شد که دو سارق جوان، روز جمعه ۲۳ تیربا ورود به ساختمان محل سرقت اقدام به سرقت از هر چهار واحد داخل ساختمان کرده و در ادامه وسایل مسروقه را با یک دستگاه خودرو سواری قهوه‌ای از محل به مکانی دیگر انتقال داده اند. با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته‌ی محل سرقت و چهره نگاری تصاویر سارقان، یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت اماکن بنام محمد ۳۲ ساله که اول اسفند سال ۹۳ توسط کارآگاهان دستگیر و روانه زندان شده بود، شناسایی شد.

با شناسایی محمد، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با بهره گیری از اطلاعات موجود در سوابق متهم و دیگر اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه محمد در خیابان دماوند شده و نهایتا با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، هفتم مرداد اقدام به دستگیری وی و در کمتر از چند ساعت دستگیری همدستش بنام "بابک۲۹ ساله در خیابان آیت الله شهید مدنی کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیری از از اموال مسروقه (تجهیزات عکاسی، فیلمبرداری، تجهیزات استودیو صدا، تجهیزات پزشکی و.) کشف و برابر مراحل قانونی به مالباختگان بازتحویل داده شد. همچنین در ادامه، دو نفر از خریداران اموال مسروقه در محدوده چهارراه ولیعصر شناسایی و در بازرسی از محل فعالیت تجاری آن‌ها نیز مقادیر دیگری از اموال مسروقه کشف و توقیف شد.

در بازرسی از مخفیگاه متهم اصلی پرونده کارآگاهان موفق به کشف چندین جلد سررسید و اندیکاتور شدند که سارق در داخل آن‌ها، تاریخ و محل سرقت هایش و همچنین میزان اموال سرقت شده را کاملا ثبت کرده است و در پایان نیز در خصوص سرقت هایش اقدام به هدف گذاری کرده بود؛ متهم در هدف گذاری سرقت هایش اینگونه نوشته است:

هدف شماره یک برای خود کاری پردرآمد و عالی که با شرایط روحی و روانی من هماهنگ باشد پیدا کنم تا بتوانم هرآنچه که می‌خواهم پول در بیاورم؛ به طور مثال یک تاجر زعفران خوب شوم.

هدف شماره دو گرفتن یک شرکت فوق العاده عالی بامنشی خانم و عرضه مستقیم زعفران درجه یک درسراسر کشور و جهان با مارک خودم.

هدف شماره سه خریدیک ماشین عالی از مارک BMW مدل ۲۰۱۸، رنگ مشکی متالیک، فول آپشن، شاسی بلند مانند ایکس ۶ یا ایکس ۵ که رینگ هایش را برم از خیابان امیرکبیر [ بخرم]و بهترین رینگ حاضر را برایش بندازم. ماشین باید همیشه تمیز و پولیش خورده باشه طوری که عکس آدم توش بیفته.

هدف شماره چهار برای زندگی یک دختر زیبا پیدا کنم؛ بنام خودم یک دستگاه آپارتمان در شمال تهران خریداری کنم؛ تمام امکانات را در آن آماده کنم تا بتوانم هفته‌ای یک یا دو بار آنجا بروم

هدف شماره پنج به زندگی این همسرم هم برسم و برای اون چیزی کم نگذارم تا در آرامش کامل بچه هایم را بزرگ کند.

هدف شماره شش؛ یک حساب بانکی بسیار پر پول [ داشته باشم]؛ همیشه در حسابم بالای ۱۰ میلیارد پول نقد در حال جابجایی باشد تا بتوانم در امنیت کامل زندگی کنم و حالم همیشه خوب باشه.

و در پایان این دزد آرزوهایش را اینگونه به پایان می‌رساند که:
الهی یا رب شکرت می‌گویم و سپاسگذارم! یارب نظر لطف تو بر نگردد! الهی شکر برای همه چیز خدای من!

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با بهره گیری از اسناد و مدارک بدست آمده از متهم اصلی پرونده، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مراکز و اماکن تجاری در محدوده‌های شمال، مرکزی و جنوب شرق تهران شدند که سارق اقدام به سرقت اموالی مختلف از جمله لوازم خودرو، تجهیزات عکاسی؛ لوازم الکتریکی، دارو و … از آن‌ها کرده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر گفت: با تجمیع پروند‌های سرقت شناسایی شده و به منظور شناسایی دیگر مراکز سرقت شده توسط متهم پرونده، قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۱۷۳۶۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • karimian

    داشته از قانون جذب استفاده میکرده?

  • maryam.mohamadi

    خخخخخ خیلی دزد باحالی بوده فقط یکی از هد فاشو یادش رفته بنویسه اینک خدایا در دزدی بعدی کمکم کن گیر نیافتم ???

  • sam6913

    کرمشو شکر 10 میلیارد؟!!!!

  • zorro

    چه باحال??

  • nirvana

    زندگی آقا زاده ها رو توصیف کرده

  • hadi.ir

    فعلا خداوند رویش را از ما ایرانیان برگرد انده.و دعا و خوشحالی و …. تمام

  • mehdi.qadami

    در هدف شماره ۴ در آخر جمله… تا بتوانم حا ل کنم…. را جا انداختی…

  • daryosh74

    این از اون دزدهای ژن خوبه، که به جای زد و بند و رانت و قاچاق و حقوق نجومی و املا ک نجومی و وام میلیاردی و صندوق و اختلاس و بانک، از یه راه دیگه وارد شده….

  • mohammadgolestani

    اخه دزد اينقد با نمک?

  • aydare

    هههههه عجبا. …برو دزدیتو بکن. .احمق ? ? ? ?

  • aminkh

    دمش گرم متحیر موندم …