کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۵۷۰۹
تاریخ خبر:

طاهری: خانواده هانی مانع آمدنش به جشن شدند

طاهری در خصوص عدم حضور هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان روی سکوی قهرمانی خاطرنشان کرد: هانی به همراه پدربزرگ خود از سوی باشگاه به این مراسم دعوت شدند و حتی پیش از اعزام تیم به ورزشگاه در هتل پیش ما بودند. بعد از اینکه سید جلال حسینی جام را بالای سر برد هانی به همراه عمو و پدربزرگ خود به همراه مدیر اداری به کنار سکو آمدند که در نزدیکی سکو گویا خانواده نوروزی ناراحت شده و مانع از آمدن هانی در جمع بچه ها می شوند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که این جشن از سوی سازمان لیگ تهیه و تدارک دیده شده بود و سازمان لیگ در نامه ای که برای ما ارسال کرده بود صراحتاً عنوان نمود که تنها افرادی می توانند روی سکو بروند که آی دی کارت این سازمان را در اختیار دارند، حتی ماساژورها و برخی اعضای تدارکات تیم هم از سوی سازمان لیگ منع شده بودند که پس از اهدای جام به آنها اجازه ورود داده شد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: تیم فوتبال پرسپولیس بامداد پنجشنبه عازم عمان می‌شود و این در حالی است که پرسپولیس بازی حساسی را در مسقط عمان برابر الهلال برگزار خواهد کرد، به همین دلیل ما در جشن قهرمانی که از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برگزارمی شود یاد و خاطر کاپیتان فقید خود را گرامی داشته و آن را بر سر مزار هادی نوروزی، برگزار می کنیم.
کدخبر: ۱۵۵۷۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mrkey

    زشت بود اینکه هانی با سید نیومد خیلی متا سف شدم واسه باشگاه درسته بابا نداشت ولی عضوی از پرسپولیس بوذ

  • arsha_1360

    عجب