کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۹۴۲۰
تاریخ خبر:

شایعه تخلف مالی دو مجری مشهور تلویزیون

روزنامه شرق در گزارشی مدعی شد:
پرونده مالی تعاونی ثامن‌الحجج موردهای عجیب دارد یکی از آنها؛ هزینه‌های ‌میلیاردی به نام تبلیغات برای دو مجری تلویزیون، مؤسسه ثامن‌الحجج دو مبلغ ۱۸۰ میلیون‌تومانی و ۴۰۰ میلیون‌تومانی را به حساب «م.م» مجری یک برنامه تلویزیونی واریز می‌کند و عنوانی که روبه‌روی این اعداد در توضیح دلیل وجه ذکر شده، یک کلمه است؛ هدیه. اما رقم هدیه‌ای که آقای «م.م» به‌عنوان هدیه دریافت کرده، در مقابل تسهیلات دریافتی او از ثامن‌الحجج تقریبا ناچیز است.
«م.م» از مؤسسه ثامن‌الحجج یک وام دومیلیارد‌و ۹۰۰ میلیون‌تومانی دریافت کرده که تنها ۸۰۰ میلیون تومان آن را بازگردانده است که البته این رقم بازگشتی را از هدیه دریافتی (۵۸۰ میلیون تومان) کم کنیم، به عدد ۲۲۰ میلیون تومان می‌رسیم که در واقع از جیب «م.م» خرج شده و در مقابل دومیلیارد‌و ۷۸۰ میلیون تومان را در حساب خود نگه داشته است. ثامن‌الحجج به مجری معروف دیگر تلویزیون «ا.ع» هم بی‌توجه نبوده و به حساب او هم سه میلیارد تومان در قالب هزینه تبلیغات واریز کرده است.

کدخبر: ۲۱۹۴۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali_akbari

    بله، مهران مدیری و احسان علیخانی

  • ha.ah.1354

    به به

  • masina

    بله. هیچکس هم که نمیدونه عزیزان چه کسانی هستند. اما آیا پاسخ گو هستند؟

  • masina

    دوستمون اگر سه میلیارد رو بدهد به ستاد د یه، شاید ٢٠ تا زندانی را می‌شود آزاد کرد . و کمتر از مردم مایه بگذاره و به نام خو دش تمام کنه.

  • farhad1969

    ما هم نفهمیدیم کیه

  • irani54321

    مهران مدیری احسان علیخانی