کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۹۷۹
تاریخ خبر:

دنیای سلبریتی ها به روایت تصویر

توضیحات

ویکتوریا بکام، طراح مد مشهور و همسر دیوید بکام فوتبالیست ملی‌پوش سابق بریتانیا، در یک اقدام خیرخواهانه لباس‌های دختر ۳ ساله‌اش را به فروش گذاشت. لباس‌های عرضه شده غالبا محصولات مارک‌های سرشناسی نظیر رالف لارن، گوچی، مارک جیکوبز و استلا مک کارتنی هستند. قرار است درآمد حاصل از فروش لباس‌های هارپر سه ساله به مؤسسه خیریه Save The Children اهدا شود.

توضیحات

کریستیانو رونالدو قصد دارد در کنار ورزش و مد، فعالیت در دنیای سینما را نیز به کارنامه حرفه‌ایش اضافه کند. او قرار است گوشه‌هایی از زندگی‌اش را به مدت یک سال در فیلمی مستند که "رونالدو" نام دارد، به نمایش بگذارد. در این فیلم همچنین صحنه‌هایی از زندگی خصوصی وی همراه با اعضای خانواده و هم‌تیمی‌هایش را در برمی‌گیرد. آنتونی وانک، مستندساز بریتانیایی، کارگردانی فیلم "رونالدو" را برعهده دارد.

توضیحات

شاهزاده کریستینا خواهر فیلیپه، پادشاه اسپانیا، یک روز پیش از تولد ۵۰ سالگی‌اش مجبور به باز پس دادن لقب اشرافی‌اش شد. نام او مدتهاست که به دلیل دست داشتن در یک پرونده فساد مالی در اسپانیا بر سر زبان‌هاست. وی تا کنون در رابطه با همین پرونده چندین بار در دادگاه حاضر شده است. پس گرفتن لقب اشرافی کریستینا از سوی پادشاه اسپانیا در واکنش به همین جنجال صورت گرفته است.

توضیحات

ران مودی با بازی در نقش "فاگین" شخصیت منفی رمان اولیور توئیست در فیلمی محصول سال ۱۹۶۸ به شهرتی جهانی رسید. او برای این نقش نامزد دریافت هر دو جایزه اسکار و گلدن گلوب شد که تنها موفق به کسب گلدن گلوب شد. ران مودی روز ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) در سن ۹۱ سالگی درگذشت.

توضیحات

سوئد دارای یک شاهزاده جدید شد. شاهزاده کارل فیلیپ و نامزدش سوفیا هل‌کوئیست در یک مراسم ازدواج سلطنتی و در حضور ۴۰۰ مهمان به همسری یکدیگر درآمدند. میلیو‌ن‌ها نفر نیز این مراسم را از تلویزیون دنبال کردند. لقب جدید سوفیا هل‌کوئیست "شاهدخت سوفیا، دوشس ورملاند" است. وی پیش از آشنایی با شاهزاده کارل فیلیپ به عنوان مدل لباس زیر زنانه فعالیت می‌کرد

توضیحات

خیلی از هواداران پاتریک دمپسی، او را در نقش دکتر درک شپرد در سریال "آناتومی گری" به یاد می‌آورند. با این حال این هنرپیشه آمریکایی از قضا راننده خوبی نیز هست و راندن در پیست‌های حرفه‌ای جزو سرگرمی‌هایش به شمار می‌آید. دمپسی در جریان مسابقات ۲۴ ساعته اتومبیلرانی Le Mans موفق شد تا با خودروی پورشه ۹۱۱ RSR در کلاس آماتورها مکان دوم را کسب کند

کدخبر: ۳۵۹۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر