کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۸۲۲۱
تاریخ خبر:

در غیاب برنامه ۹۰ اتفاق افتاد؛ تبدیل مجموعه ورزشی به تالار عروسی

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تبدیل ورزشگاه فدک به تالار عروسی و تحویل آن به برنامه تلویزیونی "کودک شو" انتقاد کرد.

حجت نظری در گفت وگو با ایسنا، در مورد تغییر کاربری مجموعه ورزشی فدک در منطقه ۱۶ با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر این مجموعه ورزشی به تالار عروسی تبدیل شده است، گفت: همچنین قرار بود بخشی از این تالار عروسی به محل لوکشین برنامه «کودک شو» تبدیل شود و حتی قسمتی از این تالار نیز به نصب دکل همراه اول اختصاص یابد که با ورود به موقع شورای شهر این اتفاق فعلا لغو شده است.

وی با بیان اینکه مالکیت این مجموعه ورزشی با توجه به اسناد موجود در شهرداری مربوط به منطقه ۱۶ تهران است اما چند سالی است که بهره برداری از این مجموعه بدون انعقاد تفاهم نامه یا اجاره نامه و… در اختیار سازمان فرهنگی و هنری و فرهنگسرای بهمن قرار گرفته است، گفت: به نظر می رسد اولین مشکل در مورد مجموعه ورزشی فدک، بهره برداری از این ملک است.

نظری با بیان اینکه با وجود اینکه مجموعه فدک زیرساخت های خوبی دارد اما از آن بهره برداری ورزشی نمی شود افزود: نه تنها از این مجموعه استفاده ورزشی نمی شود بلکه بعنوان ملک تجاری مورد استفاده میکند در حال حاضر بخشی از این مجموعه ورزشی بعنوان تالار عروسی استفاده می شود و بخشی هم که قرار بوده زمین پاتیناژ باشد بلا استفاده شده و در برخی موارد محدود برای برگزاری مسابقات ورزشی رزمی و کشتی استفاده می شود که البته شهرداری منطقه۱۶ در مورد رفع تصرف نامه نگاری هایی با سازمان فرهنگی و هنری داشته است.

کدخبر: ۲۵۸۲۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • sushians2

    اين مملكت بيشتر به تالار عروسي احتياج دا ره تا اماكن ورزشي ؛ مملكتمون شده مملكت ك اسبي

  • eisa1395

    این انصاف نیست تو تیتر زدنتون،چه ربطی به نود داره.این مجموعه تا اینجا که من یادم میاد بالای ده سال تالار عروسی.طبقه پایی نشم .بدنسازی تکواندو…. داره