کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۳۱۳۳
تاریخ خبر:

درباره نسخه جدید اپ اندروید : لطفا به روز باشید

* اپ اندروید نسخه ۳٫۷٫۸
نسخه ۳٫۷٫۸ اپلیکیشن اندروید هفت صبح منتشر شده و تاکنون یک چهارم کاربران اپ هفت صبح به این نسخه کوچ کرده اند.
در نسخه جدید بهبود سرعت اپلیکیشن ، بهینه سازی بخش حساب کاربری و ثبت نام ، برطرف شدن مشکل در اندروید ۵ و رفع خطاهای جزیی انجام شده است و علاوه بر امکان لایک و کامنت ، اکنون کاربران می توانند با انتخاب شکلک خاصی که بیانگر احساسشان نسبت به خبر است ، با تحریریه و خوانندگان اپ تعامل داشته باشند. توجه داشته باشید هر لایک یا کامنت و بیان احساس خوانندگان توسط تحریریه هفت صبح رصد می شود و رویه تولید اخبار و مطالب بر اساس استقبال خوانندگان تنظیم می شود.
نکته عجیب اینکه تعدادی از کاربران عزیز هنوز از نسخه های خیلی قدیمی اپ استفاده می کنند و در مقابل نسخه های جدید مقاومت کرده اند در حالی که .اشکالات زیادی با ارتقاء نسخه های اپ برطرف شده و پیشنهاد می کنیم برای رفع اشکالات و استفاده از امکانات جدید نسخه اپ خود را از گوگل پلی یا مارکت اندرویدهای ایرانی به روز کنید.

* درباره نسخه iOS:
نسخه بتای اپ برای موبایل های ایفون و ای پدها در اپ استور موجود است. تجربه نشان داده روی قول برنامه نویس ها نباید قول داد پس نمی توانیم قول بدهیم نسخه جدید و کامل نسخه iOS را به زودی منتشر کنیم ؛ اما همین نسخه موجود اشکالات کمتری نسبت به نسخه های قدیمی اندروید دارد.

*درباره نسخه موبایلی وب سایت :‌
اگر با موبایل و تبلت از وب سایت هفت صبح بازدید کنید متوجه تغییر فضا می شوید. از هفته پیش نسخه موبایلی سایت در دسترس است . البته به تمام دوستانی که هنوز اپ هفت صبح را نصب نکرده اند ،‌توصیه می کنیم با وجود انتشار اخبار و مطالب به صورت همزمان در وب سایت ، اپلیکیشن را برای دریافت خبرهای فوری و دسترسی بهتر به اطلاعات و اخبار دانلود و نصب کنند.

از پیشنهادها و نظرات اصلاحی و انتقادی در مورد محتوا و مسایل فنی اپلیکیشن استقبال می کنیم. لطفا همینجا پیشنهادها و نکات خود را مطرح کنید.

کدخبر: ۵۳۱۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • morteza1362

    ?

  • skinsbe

    عالی شده . بهترین برنامه خبری فارسی اندر وید ????

  • daren

    من تغییری تو سرعتش ندیدم

  • daren

    شکلکا بیشتر بیانگر احساس مردم به متن خبر ه نسبت به رضایت پخش شدنش نیست‌.

  • daren

    ممکنه خبر با هوندن خبر زلزله همه مردم شک لک غمگین بذارن یا خبر اختلاس همه شکلک عص بانیت که این موارد ربطی به رضایت پخش اخب ار نداره

  • ahmadvand

    نسخه جدید خیلی بهتره. ولی آپدیت بدون اجا زه کاربر، کار اخلاقی نیست

  • khalili

    عالی

  • haftesobhi

    اپلیکیشن تون عالیه..ممنون?

  • mehran

    خیلی عالیه کارتون که خبر هارو بدون تعصب میزارید و گلچین هم ندارید البته گزارش ها و مطالب خارج از گود هم قشنگ با اخبار تل فیق می‌کنید که این امر موجب این شده که ب رنامه شما خسته کننده نباشه و اطلاعات ادم رو هم بالا ببره یک خسته نباشید خدمت همه دست اندر کاران این رسانه ایشالا جاوید و استوار به کارتون ادامه بدید

  • ناشناس

    بهتر از اين من نديدم تأ حالا

  • ناشناس

    خيلي خوب خيلي هم حرفه اي

  • zsm

    بسیار عالی

  • mohammadali20027

    من واقعا یه سوال دارم از شما! و اونم این ه که چرا اپلیکیشن مخصوص ویندوزفون رو منت شر نمیکنید؟ اگر اینکار خیلی سخته میتونید یه نسخه ی یونیورسال از اپلیکیشنتون بساز ید که هو کاربران ویندوز موبایل رو پوشش ب ده و هم کاربران ویندوز ۱۰ دسکتاپ! روش فک ر کنید لطفا!

  • sanb

    خسته نباشید. نسخه اندرویدتون کم خطاتر شد ه گرچه هنوز توی اسکرل، خبرا رو تکرار میک نه؛ و گاهی هم از تصویر محروم میشیم و گاه ی هم برای بیان انتخاب شکلکهای پایین صفحه که از آخرین خبر الگو گرفتید، هرچی انگشت مونو فشار میدیم توفیری نداره. ولی محتوای عالی و بسیار جالبی دارید. ایضا ممنون با بت آی او اس ولی روی 9.0.1 یکبار هم موفق به دریافت اخبار نشدم. امیدوارم همینطور ا دامه بدید و به جاهای بهتری برسید. کارتون عالیه.