کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۰۴۵۷
تاریخ خبر:

خودرو ۶ میلیاردی در خیابان‌های تهران!

در بین خودروهای وارداتی؛ برخی برند‌ها چه در داخل کشور و چه در سایر کشور جزو برند‌های لوکس حساب می‌شوند و قیمت آن‌ها خاص است.

به گزارش صبحانه آنلاین، با توجه به عوارض بالا برای خودروهای وارداتی گهگاه این خودرو‌ها اعم از هامر، فورد موستانگ یا رولز رویس به صورت پلاک موقت وارد کشور می‌شوند. یکی از خودروهایی که صاحب آن حاضر شده همه عوارض قانونی را پرداخت کند و پلاک ملی برای آن بگیرید فراری۴۵۸ ایتالیا است.

این خودرو اسپورت ایتالیایی به یک موتور ۴. ۵ لیتری هشت سیلندر V شکل مجهز شده که قادر به تولید ۵۶۲ اسب بخار قدرت است. با شتاب ۳ ثانیه‌ای می‌توان لقب پرشتاب‌ترین خودروی خیابانی کشور را به این فراری اعطا کرد، در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم نیز ۴۵۸ ایتالیا تا ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت سرعت خواهد گرفت که از این بابت نیز سرآمد است.

فراری ۴۵۸ ایتالیا با قیمت حدود ۸. ۵ میلیارد تومان گران‌ترین خودروی موجود در کشور است. این درحالیست که در بازارهای بین المللی خریداران این خودرو باید رقمی در حدود ۲۵۰ هزار دلار پرداخت کنند.

کدخبر: ۱۴۰۴۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • kalore

    دمش گرم

  • majid.kh

    این که ماشین سرایدار خانه ماست . روز تولدش بهش هدیه دادم????

  • ashkan.66

    حجم موتور غیر مجاز, سرعت غیر مجاز فقط من ِ قشر متوسط جامعه باید طعم محدودیت رو ب چشم?

  • morovaty

    جناب ashkan.66 اگه محدودیت نبود قشر متوس ط میتونست از اینا بخره؟؟ منظورم این هست ، بفرض کمرگ و عوارض و ورود ماشین های لوک س آزاد بشه، چه فرقی بحال قشر متوسط میکنه ؟

  • sina.rz

    ینی ماشین 250 هزار دلاری برای یک ایرانی 8 میلیارد درمیاد درصورتی که باید حداکثر 1.25 میلیارد بشه! ینی حدود 7 میلیارد به چیزای متفرقه داد میشه و ماشین های واردا تی دیگه خصوصا کره ای ها توی بازار جهانی از 14 هزار دلار شروع میشه توی ایران از 1 30 میلیون الانترا ینی توی هر الانترا 81 میلیون به جیب کی میره!

  • bmnmji65

    اختلاف طبقاتی بیداد می کنه

  • ناشناس

    چه قدر وضع مملکت خرابه یه ماشین 250 هزار دلاری رو خرید، وارد کشور کرد، پلاک گرفت ، شد 8 میلیارد!!!!!!! به جیب کی میره این ا؟!؟!؟!؟!

  • a.man

    ایشالا همه ایرانی ها بتونن یه روزی چنین ماشینی سوار شن،بخیل نباشیم دوستان،دموکرا سی یعنی ازادی در همه چی