کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۵۶۸۷
تاریخ خبر:

حکم قطعی راننده وانت دیوانه که سال ۹۶ قیطریه را به هم ریخت

۱۴ مهرماه گذشته، راننده یک خودرو وانت سفید رنگ با ورود به خیابانی فرعی در محله قیطریه تهران به هشت خودرو خسارت وارد کرد و قصد فرار داشت که از سوی مردم در همان محل دستگیر شد.
بعد از انتشار فیلم ۳ دقیقه و ۲۵ ثانیه از لحظه فرار راننده وانت در خیابان یکطرفه و خسارت زدن او به خودروها، پرونده جنجالی شده و همه در فضای مجازی به دنبال چرایی این موضوع بودند.
برخی مدعی بودن راننده حالت عادی نداشته و برخی می‌گفتند او تبهکاری فراری بود که پلیس به دنبال او بود.
***

اما ماجرا چه بود؟
راننده خودرو وانت پسر جوانی است که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت مشغول تحصیل است. این پسر از دستگیری در مورد علت کارش گفت: پدرم برایم یک وانت خرید تا با کار روی آن خرج تحصیلم را دربیاورم. روز حادثه در نزدیکی پل صدر با یک خودرو ۲۰۶ تصادف کردم و به آن خسارت وارد شد. چون مقصر بودم از راننده خواستم سد معبر نکنیم و بعد از چهارراه بایستیم. راننده خودرو موافقت کرد و به سمت چهارراه راه افتادیم. در بین راه من که وضع مالی خوبی نداشتم فکر فرار از صحنه به ذهنم رسید. به همین خاطر اقدام به فرار کردم، اما راننده پژو به دنبال آمد.
هرجا می‌رفتم او به دنبالم می‌آمد تا اینکه با ورود به محله قیطریه توانستم از دستش فرار کنم. وقتی وارد خیابان یکطرفه شدم با خودرو گران قیمیت برخورد کردم. من دیگر مالباخته بودم برای همین تصمیم به فرار داشتم که آن اتفاق رخ داد.

***
کسب رضایت از مالباختگان/ حکمی عجیب، اما دلنشین
پدر راننده وانت بعد از این حادثه از تمامی رانندگان با پرداخت خسارت یا صحبت توانست رضایت بگیرد، اما این فرد به علت جنبه عمومی جرم مجازات شد، اما قاضی پرونده به خاطر اینکه این فرد مشغول به تحصیل بود و از کارش به شدت پشیمان بود، به زندان محکوم نکرده و به عنوان مجازت جایگزین جبس، راننده جنجالی به دو سال محرومیت از رانندگی و دو ماه پاکبانی در محل تصادفش در قیطریه محکوم شد.

کدخبر: ۲۰۵۶۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • maryam.mohamadi

    ایول دم قاضی گرم ب این میگن ی حکم عادلان ه اونم در حق ی جوان ک فقط نادانی کرده

  • mona1

    چ حکم باحالیه

  • arashparsi

    دلمون شاد شد